اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

40 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در کل تعداد 93 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 40 هزار واحد در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

40 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید ضیایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار داشت: مسکن مهر در سه قالب خود مالک، تعاونی و سه جانبه ساخته و تحویل داده می‌شود و در استان اصفهان در شهرهایی که بالای 25 هزار نفر جمعیت دارند، 74 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است و در شهرهایی که جمعیت زیر 25 هزار نفر جمعیت دارند.

وی ادامه داد: 32 هزار و 500 واحد مسکن سهمیه اختصاص داده شده که بنیاد مسکن به عنوان قائم مقام اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ساخت واحدهای مسکونی را بر عهده دارد.

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در شهرهای جدید مانند شهر مجلسی، بهارستان و فولادشهر 480 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد و همچنین تعداد 32 هزار و 222 واحد روستایی در سطح استان اصفهان در قالب پروژه مسکن مهر احداث شده و هشت هزار و 550 واحد در بنگاه‌های زودبازده واحد مسکن مهر را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در کل تعداد 93 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 40 هزار واحد در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

ضیایی اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی یارانه‌ای را برای ساخت 33 مسجد در سطح استان اصفهان و همچنین 23 مدرسه که البته با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت خواهد گرفت، اختصاص داده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: پروژه مسکن مهر در استان اصفهان هفت هزار و 500 میلیارد تومان ارزش اقتصادی دارد و به کل پروژه سه هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول