اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

طرح‏های مسکن مهر دماوند هر چه سریع‏تر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح‏های مسکن مهر در شهرستان دماوند باید هر چه سریع‏تر اجرایی و به متقاضیان تحویل شود.

طرح‏های مسکن مهر دماوند هر چه سریع‏تر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در نشستی که با حضور معاونان سیاسی ـ اجتماعی و برنامه‏ریزی فرماندار دماوند، بخشداران و مسئولان اداره‌ها و دستگاه‏های اجرایی این شهرستان برگزار شد، بر لزوم تسریع در اجرای طرح‏های مسکن مهر در شهرستان دماوند تأکید کرد.

وی از مسئولان دستگاه‏های خدماتی فعال در حوزه مسکن مهر شهرستان دماوند نیز خواست تا با توجه به واگذاری واحدهای مسکونی در آینده نزدیک، با جدیت کارهای مربوط به ارائه خدمات برق، آب، فاضلاب، گاز و تلفن را پیگیری کنند.

فرماندار دماوند تصریح کرد: دستگاه‏های اجرایی مربوط در این بخش باید در اسرع وقت خدمات‏رسانی به واحدهای مسکونی در منطقه مهک و مهرآباد را به پایان برسانند.

وی روز گذشته نیز با حضور در محل احداث مسکن مهر مهرآباد و آبعلی در دماوند، از این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید که معاون عمرانی فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، رؤسای اداره‌های بنیاد مسکن و شهرسازی، برق و گاز شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار شهرستان دماوند از واحدهای تکمیل شده در پروژه مسکن مهر مهرآباد بازدید کرد.

ارائه خدمات زیربنایی هم‏چون برق، آب، گاز و تلفن به واحدهای تکمیل شده از جمله مواردی بود که در بازدید فرماندار شهرستان دماوند مورد توجه قرار گرفت و رؤسای اداره‌های مربوطه هر کدام در گزارش‌هایی میزان پیشرفت در ارائه این خدمات را به اطلاع فرماندار شهرستان رساندند.

گفتنی است، در آینده نزدیک فاز اول پروژه مسکن مهر در منطقه مهک دماوند و همچنین مهرآباد افتتاح و واحدهای مسکونی تحویل صاحبان آن خواهد شد.

ایران اسلامی امروز در جنگ تمام‏ عیار اقتصادی قرار دارد

فرماندار شهرستان دماوند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام ‏عیار اقتصادی با دنیا قرار دارد.

افشارنادری ادامه داد: دشمن قصد دارد تا با اقداماتی هم‏چون تحریم و تبلیغات مسموم به ما ضربه وارد سازد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: در این شرایط، مفهوم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید می‏تواند راه برون‏رفت از این شرایط باشد که دولت برنامه‏های زیادی در زمینه حمایت از تولید داخلی مخصوصاً در بخش کشاورزی به اجرا گذاشته و تا امروز توانسته‏ایم برابر توطئه دشمن مقاومت کنیم.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول