اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قصرشیرین:

2 هزار نفر متقاضی مسکن ‌مهر در قصرشیرین هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب ‌اسلامی قصرشیرین گفت: پروژه مسکن‌ مهر شهرستان قصرشیرین با 2 هزار متقاضی در چهار فاز در حال اجرا است.

2 هزار نفر متقاضی مسکن ‌مهر در قصرشیرین هستند

محمدعلی بنی‌اشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرشیرین با بیان این‌که فاز اول مسکن ‌مهر شهرستان قصرشیرین 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: فاز اول مسکن ‌مهر این شهرستان، پروژه 134 واحدی قصر جدید است که در این پروژه هر قطعه زمین به 2 نفر داده می‌شود و با اخذ تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن و سازنده، 200 میلیون ریال تسهیلات به متقاضی برای ساخت‌ و ساز مسکن مهر اعطا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فاز دوم در قالب پروژه 300 واحدی روبه‌روی فرمانداری در دست ساخت ‌و ساز است، افزود: این پروژه 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از 300 متقاضی مسکن‌مهر، تا به امروز 19 نفر سهم ‌آورده واریزی برای ساخت‌وساز را پرداخت کرده‌اند اما بقیه متقاضیان به‌دلیل نداشتن وسعت مالی مبالغی جزئی پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه مسکن‌ مهر شهرستان قصرشیرین با تعداد 2000 متقاضی در 4 فاز در حال اجرا است، تصریح کرد: فاز سوم در قالب مسکن‌مهر انفرادی در محله‌های چهار قاپی، ده‌سلیم، نصرآباد، قصر جدید در حال اجرا است و به افرادی که خود دارای زمین بوده‌اند برای ساخت‌وساز ساختمان‌های معمولی با اسکلت فلزی 200 میلیون ریال و برای ساختمان‌های نیمه‌صنعتی 220 میلیون ریال و برای ساختمان‌های تمام صنعتی تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات اعطا می‌شود.

بنی‌اشرف در خصوص تحویل پروژه مسکن مهر 96 واحدی واقع در قصر جدید به بنیاد مسکن که قبلا پروژه در اختیار تعاونی مسکن‌مهر این شهرستان بوده است، افزود: این پروژه به‌دلیل مشکلات و مسائلی که وجود داشت از جمله اجرا نکردن تعهدات از سوی پیمانکار پروژه، پیمانکار به مقامات قضایی معرفی و پرونده در دست بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان ثبت‌نامی برای دریافت مسکن‌مهر به‌دلیل نداشتن استطاعت مالی برای سهم ‌آورده، شدیدا در حال کاهش است، افزود: کسانی که خواستار انصراف از مسکن‌مهر هستند، می‌توانند فردی را که واجد شرایط مسکن مهر باشد، جایگزین خود کند و هم‌چنین بنیاد مسکن شهرستان قصرشیرین از متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر حاضر به ثبت‌نام می‌باشد.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول