اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:

شکست طرح مسکن مهر موجب افزایش قیمت مسکن شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: از زمانی که طرح مسکن مهر کلید خورد امیدواری بسیاری به موفقیت کامل این طرح و نتایج مثبت آن در کنترل بازار مسکن وجود داشت، اما متاسفانه این طرح انتظارات را برآورده نکرد.

شکست طرح مسکن مهر موجب افزایش قیمت مسکن شد

حامد قادرمرزی در گفتگو با خبرنگار فارس در قروه گفت: زمانی که طرح مسکن مهر آغاز شد برای بسیاری امیدواری برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به وجود آمد اما متأسفانه تصمیمات دولت و وزارت راه و شهرسازی در مورد افزایش قیمت مسکن مهر عده‌ای فرصت‌طلب را برای بورس بازی زمین امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه یکی از محاسن طرح مسکن مهر جلوگیری از بورس بازی زمین بود، گفت: متاسفانه القای این موضوع که پس از اتمام دوره دولت دهم طرح مسکن مهر نیز ناقص باقی می‌ماند، موجب سوء استفاده‌های کلان از این موضوع شده است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای از سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در بازارهایی مانند ارز، سکه و طلا ناامید شده‌اند، اظهار داشت: همین موضوع موجب شده برخی سرمایه خود را به سمت بازار مسکن سوق دهند که این مسئله افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر را رقم زده است.

قادرمرزی با تأکید بر تاثیر رشد نرخ مصالح ساختمانی بر افزایش قیمت مسکن تصریح کرد: نوسانات نرخ ارز و شکست طرح‌های نظارتی دولت بر بازار مسکن از دیگر دلایل افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان گفت: متاسفانه نبود تعادل میان عرضه و تقاضا از یک سو و عدم نظارت دولت بر بازار مسکن موجب شده که نابسامانی در این بازار افزایش یابد.

انتهای پیام/79009/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول