اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نور بیان کرد

بی‌دقتی در احداث مسکن مهر شهرستان نور

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نور از بی‌دقتی در احداث مسکن مهر گندیاب انتقاد کرد و گفت: این مسئله واقعا جای گله دارد.

بی‌دقتی در احداث مسکن مهر شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان پس از تصدی مسئولیت سرپرستی فرمانداری نور اظهار داشت: بیشترین مشکل در مسکن مهر به دلیل نحوه ساخت، مشکلات فاضلاب و آبگرفتگی است که واقع بی‌تدبیری صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری نور در ادامه تذکراتی را به مسئولان داد و ابراز داشت: رضایتمندی مردم اصل است و فلسفه وجود ما کار برای مردم و جلب رضایت آنان است و رضایت خداوند که مردم را عیال خویش معرفی کرد.

وی تصریح کرد: مشکل مردم مشکل ما است و همان‌طور که انتظار داریم مشکل ما حل شود باید تدبیر کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم تا ناراضی و ناامیدشان نکنیم.

صمدیان اظهار داشت: جلسه شورای اداری تشریفاتی نیست بلکه باید با همفکری مشکلات مطرح و با فکر جمعی برطرف شود.

سرپرست فرمانداری نور بر حفظ بیت‌المال تاکید کرد و گفت: حفظ و حراست از بیت‌المال یک ضرورت شرعی است و در شرایط فعلی اقتصادی باید دقت شود تا در پروژه‌ها کار درست، دقیق و کامل انجام گیرد که این هدر دادن بیت‌المال است.

وی همچنین مرخصی و ماموریت مسئولان ادارات را در روزهای سه‌شنبه هر هفته به دلیل ملاقات عمومی با مردم و ضرورت حضور مدیر دستگاه لغو کرد و تاکید کرد مدیران باید حتما حضور داشته و پاسخگوی مراجعان باشند.

این مسئول از زیاد بودن مراجعات به فرمانداری و حساسیت‌های به وجود آمده گله کرد و گفت: باید علت این مراجعات بررسی شود که چرا ارباب رجوع از ادارات پاسخ نمی‌گیرد و برای کارش به فرمانداری مراجعه می‌کند.

سرپرست فرمانداری نور در پایان با تاکید بر حضور مدیران در نماز جمعه آن را برای ارتباط سهل‌تر و نزدیکتر مردم ضروری دانست و خواستار هماهنگی بیشتر بین بخشی در ادارات شهرستان شد.

وی همچنین عنوان داشت: جلسات شورای اداری را به بخش‌ها و روستاها می‌برد و در همان محل بیشتر مشکلات بررسی و از مسئولان پاسخ می‌خواهد و در حد توان همان جا باید مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/86023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول