اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

افزایش سطح مطالبات مردم نشانگر موفق دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی افزایش سطح مطالبات مردم را نشانگر کارنامه موفق دولت، در امر خدمت رسانی دانست.

افزایش سطح مطالبات مردم نشانگر موفق دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه مدیران حوزه راه و شهرسازی استان، خاطرنشان کرد: موفقیت دولت در افزایش کمی و کیفی شاخص‌های توسعه، افزایش سطح مطالبات و انتظارات مردم را در پی داشته و این توقعات، گاهی فراتر از مرزهای کشور را نیز در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر شاخص‌های توسعه استان در دوره دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: در مدت قریب به فعالیت هشت ساله دولت دکتر احمدی‌نژاد، شاهد مقاوم سازی 130هزار واحد مسکن روستایی بوده‌ایم که این امر نشان دهنده عزم دولت در خدمتگزاری به مناطق دوردست است.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف عمران و توسعه، علی رغم حجم بالای خسارات زلزله و بازسازی موفق مناطق زلزله زده، استمرار داشته است.

علیرضابیگی گفت: در شرایطی که برخی، با دستاویز قرار دادن کوچک‌ترین امور، سعی در تخریب دولت دارند، افزایش رضایت و سطح مطالبات مردمی، در سایه مدیریت نظام‌مند و هدفدار کشور، چشمگیر است.

وی همچنین با اشاره به شاخص‌های توسعه حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی در استان، اظهار داشت: خدمات مجموعه حمل و نقل، در ارتباط مستقیم با امور مردم بوده و از این رو، سطح خدمات یاد شده، همواره در معرض ارزیابی عموم قرار دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: زیرساخت‌های حمل و نقل، به عنوان شریان مهم ارتباطی جامعه مطرح بوده و امکان برخورداری مردم از سایر خدمات، در گرو توسعه و ایمن‌سازی این حوزه خطیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی هم با اشاره به مطالعات بنیاد مسکن در توسعه خدمات مسکن روستایی گفت: ترغیب روستائیان به مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی، در کنار ارائه تسهیلات و مشوق‌های لازم، مورد توجه این بنیاد است.

قربان محمدی، اظهار داشت: توجه به پیامدهای فرهنگی بهسازی و مقام سازی روستاها و توجه به سایر زیرساخت‌های روستایی همراه با مقاوم سازی مسکن‌ها، شکوفایی سایر بخش‌های خدمات روستایی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان نیز با اشاره به افزایش دو برابری ایستگاه‌های هواشناسی استان در طول دولت دهم، گفت: فعالیت ادارات هواشناسی در بیشتر شهرستان‌های استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی سایر دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی را در پی داشته است.

امیر شاهرخ حسنعلیزاده با اشاره به خرید دستگاه RVR  توسط سازمان هواشناسی گفت: این دستگاه، با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد ریال خریداری شده و با نصب آن در طول باند اصلی فرودگاه تبریز، کیفیت خدمت رسانی در فرودگاه نیز افزایش خواهد یافت. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول