اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات صومعه‌سرا خبر داد

راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت در روستاهای صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات صومعه‌سرا از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت در روستاهای صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رضا نجفی در جلسه مخابرات این شهرستان ساماندهی دفاتر ict روستایی را از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره مخابرات صومعه‌سرا عنوان کرد.

وی از وجود 63 واحد دفاتر ict در صومعه‌سرا خبر داد و افزود: از این تعداد، تنها 30 دفتر با انتقال به بخش‌ خصوصی در روستاهای صومعه‌سرا فعال هستند.

رئیس اداره مخابرات صومعه‌سرا با بیان اینکه 33 واحد دفاتر ict روستایی این شهرستان غیرفعال است، متذکر شد: این دفاتر تنها ساختمان‌های دولتی مخابرات صومعه‌سرا را اشغال کرده‌اند و هیچ‌گونه فعالیتی ندارند.

وی تخلیه دفاتر ict روستایی غیرفعال صومعه‌سرا را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: برخی مسئولان دفاتر ict روستایی غیرفعال با وجود انجام مکاتبه‌های زیاد، حاضر به جداسازی و تخلیه مکان نیستند.

نجفی، همکاری مسئولان به‌ویژه نیروی انتظامی و بخشداران در بازپس‌گیری اموال دولتی مخابرات صومعه‌سرا را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: طبق اصل 44 قانون اساسی، تمام دفاتر ict روستایی باید از مراکز دولتی جدا و به پیشخوان دولت تبدیل شوند.

وی، داشتن مدرک فوق دیپلم یا لیسانس برای تبدیل دفاتر ict روستایی به دفاتر پیشخوان دولت را ضروری دانست و از فعالیت دو دفتر ict در هر یک از روستاهای صومعه‌سرا خبر داد.

این مسئول، مراکز ساختمانی ict روستایی را از جمله اموال و دارایی‌های اداره مخابرات صومعه‌سرا برشمرد و گفت: این مراکز پس از تخلیه با مزایده به فروش گذاشته می‌شوند.

وی پرداخت تسهیلات برای ایجاد دفاتر پیشخوان دولت روستایی را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد و ادامه داد: این تسهیلات در راستای تجهیز دفاتر پیشخوان و ارائه خدمات بهتر به مردم روستاها پرداخت می‌شود.

بخشدار مرکزی صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور با اعلام آمادگی این بخش برای تبدیل دفاتر ict روستایی به پیشخوان دولت، اظهار کرد: این اقدام با توجه به اصل 44 قانون اساسی و کاهش مراکز وابسته دولتی به بخش‌ خصوصی بسیار مهم است.

علی بابازاده، با بیان اینکه واگذاری مراکز دولتی به بخش‌ خصوصی نیازمند نظارت، دقت و انجام فعالیت‌های ویژه‌ است، اذعان کرد: ایجاد دفاتر پیشخوان روستایی نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌هاست.

ا‌نتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول