اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار محمد غفاری:

مهم‌ترین دلیل استعفایم نفوذ جریان‌های حاشیه‌ساز دولت در خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: سردار غفاری گفت: تا زمانی که جریان‌های حاشیه‌ساز در دولت سبب اختلاف بین مسئولان، نظام و مردم شود امکان فعالیت و خدمت برای من و امثال من نیست و هم‌چنین این مسئله سبب کاهش کارآمدی دولت و فشار بر مردم می‌شود.

مهم‌ترین دلیل استعفایم نفوذ جریان‌های حاشیه‌ساز دولت در خراسان‌رضوی است

سردار محمد غفاری دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر اینکه نفوذ جریان‌های حاشیه‌ساز دولت در خراسان‌رضوی دلیل استعفا از سمت مشاور استانداری وی بوده، اظهار کرد: در تاریخ 26 دی ماه سال جاری از سمت معاونت سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی برکنار شدم.

وی افزود: پس از برکناری نیز با انتصاب به عنوان مشاور استاندار مخالفت کرده و نپذیرفتم اما به دلیل تماس‌های مکرر از نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در سمت مشاور استاندار مشغول به فعالیت باشم تا 22 بهمن سکوت اختیار کردم.

غفاری تصریح کرد: از همان ابتدا بر این مسئله تاکید داشتم که تا پایان بهمن ماه اگر شرایط در فضای کشوری و استانی تغییر کرد بر ادامه مسئولیت خود مبادرت می‌کنم ولی در غیر این صورت استعفای رسمی خود را به استاندار تقدیم می‌کنم.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: با وجود تماس و درخواست استاندار مبتنی بر ادامه فعالیت و انصراف از استعفای خود، به دلیل عدم تغییر در شرایط، ظهر امروز استعفای خود را به استاندار خراسان رضوی تقدیم کردم.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد نفوذ و بروز جریان‌های حاشیه‌ساز دولت در خراسان‌رضوی بودیم، خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر این است که تا سال گذشته و اوایل سال جاری چیزی با نام جریان حاشیه‌ساز در استان نفوذ نداشته اما در بخش‌هایی از خراسان‌رضوی شاهد نفوذ و استقرار جریا‌ن‌های حاشیه‌ساز هستیم.

غفاری تاکید کرد: تا زمانی که جریان‌های حاشیه‌ساز در دولت سبب اختلاف بین مسئولان، نظام و مردم شده و هم‌چنین این مسئله سبب کاهش کارآمدی دولت و فشار بر مردم شود امکان فعالیت و خدمت برای من و امثال من نیست.

مشاور سابق استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: با عنوان نیروی سیاسی و فرهنگی در هر جای ایران و تا پایان عمر به فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی خود ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول