اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم قم و معاون استاندار

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل جلسه داد

خبرگزاری فارس: دومین جلسه استانی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور اعضا و به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار تشکیل شد.

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در این جلسه مدیران دستگاه‌های عضو و نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی از جمله رئیس مجمع امور صنفی تولیدی خدماتی استان، رئیس انجمن کفش ماشینی استان، رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف استان، رئیس خانه صنعت و معدن استان، رئیس اتحادیه ناشران و رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف اقتصادی استان و همچنین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی مطرح کردند.

سید رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استاندار قم در خصوص اهمیت جایگاه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: تشکیل این شورا بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه کشور و تأکید استاندار قم مبنی بر تعامل هر چه بیشتـر با نخبگان و صاحب نظران است و تشکیل مستمر آن می‌تواند زمینه‌های رشد و ارتقاء اقتصاد استان را بیش از گذشته فراهم کند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد که از نظرات کارشناسی نخبگان اقتصادی استان در تدوین قوانین استفاده کند.

در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اقتصادی استان و تشکل‌های بخش خصوصی موارد پیشنهادی خود را برای پیشنهاد به کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه تدوین کند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول