اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

برون‌سپاری لازمه تحقق دولت الکترونیک است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر مهم بودن عملی شدن برون‌سپاری خدمات تأکید کرد و گفت: برون‌سپاری لازمه تحقق اهداف تعیین شده در مورد دولت الکترونیک است.

برون‌سپاری لازمه تحقق دولت الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه دولت الکترونیک استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی برکات خاصی را برای استان داشته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ابلاغی در مورد اجرای این کار به استان نشده بود، همه این کارها با همت مسئولان استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از زمان ورود کامپیوتر، بسیاری آن را به عنوان پرستیژ کاری تهیه و در اتاق کار خود قرار می‌دادند، ادامه داد: باید از ظرفیت ایجاد شده ناشی از خرید این تجهیزات استفاده بهینه کرد.

*خرید تجهیزات رایانه‌ای هدفمند بوده است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساماندهی ظرفیت ایجاد شده با کنترل انجام شده است، خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در استان زنجان به صورت هدفمند انجام شده است.

وی به یکسان‌سازی برندهای تجهیزات خریداری شده در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در این مورد طوری عمل شده است که عامه مردم بتوانند از امکانات استفاده کنند.

*الکترونیکی کردن شهر سلطانیه ابتکاری بوده است

رئوفی‌نژاد، الکترونیکی کردن شهر سلطانیه را ابداعی عنوان کرد و افزود: این طرح با حضور شرکت‌های خصوصی اجرا شد تا بتوان از ظرفیت‌های بومی در این مورد استفاده کرد.

وی به احصای خدمات قابل ارائه شده به صورت الکترونیکی اشاره و عنوان کرد: 630 خدمت که قابلیت ارائه به صورت الکترونیکی دارند، احصا شده و به مردم ارائه می‌شود.

استاندار زنجان، فرهنگ‌سازی را از موضوعات مهم دانست و اضافه کرد: باید متوجه بود که ظرفیت‌های ایجاد شده برای ارائه خدمات به مردم است.

وی از وجود 240 دفتر ict روستایی در سطح استان زنجان خبر داد و اذعان داشت: 64 دفتر پیشخوان هم در این استان فعالیت می‌کنند.

*لزوم صدور مجوز برای ارائه خدمت به بخش خصوصی

رئوفی‌نژاد با تأکید بر وجود ظرفیت برای ارائه همه خدمات به صورت الکترونیکی در شهر و روستا گفت: برای گسترش ارائه این خدمات باید مجوز صادر شود.

وی، لازمه گسترش ارائه خدمات به صورت الکترونیکی از طریق دفاتر ict و دفاتر پیشخوان را برون‌سپاری اعلام و تأکید کرد: اگر برون‌سپاری انجام نشود، دفاتر ایجاد شده در شهر و روستا تعطیل می‌شوند.

استاندار زنجان با اشاره به کارهای مهم انجام شده در سطح استان زنجان به صورت الکترونیکی بیان داشت:‌ ترافیک، برف و کولاک در برخی محورهای اصلی استان با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی کنترل می‌شوند.

وی از نصب 130 دوربین‌های کنترل و امنیت در بازار زنجان خبر داد و یادآور شد: خیابان‌های اصلی شهر زنجان هم با نصب دوربین‌هایی کنترل می‌شوند که به زودی تعداد آنها افزایش می‌یابد.

رئوفی‌نژاد به انتخاب یک شهر و هفت روستا برای الکترونیکی شدن اشاره و تصریح کرد: این برنامه تا پایان سال‌جاری عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه در نخستین جلسه ستاد دولت الکترونیک بررسی و گزارش‌گیری می‌شود.

استاندار زنجان بر مهم بودن عملی شدن برون‌سپاری کارها تأکید کرد و گفت: برون‌سپاری لازمه تحقق اهداف تعیین شده در مورد دولت الکترونیک است.

*رتبه استان زنجان نزدیک به استان‌های رتبه یک است

وی با اشاره به ارتقای رتبه استان زنجان از 3 به 2 از شجاعان برای کمک به تحقق این هدف تقدیر کرد و متذکر شد: استان زنجان شایسته ارتقا به رتبه یک را دارد.

رئوفی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که استان زنجان در زمانی کوتاه‌تر از زمان صرف شده از رتبه 2 به رتبه یک ارتقا یابد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول