اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

ایرانیان در میدان علمی عرصه را بر دشمن تنگ کردند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایرانیان عاشق علم، ادب و هنر، عرصه و میدان دخالت‌ها و شیطنت‌های بیگانگان را تنگ کردند و آنها را به لاک دفاعی فرو بردند.

ایرانیان در میدان علمی عرصه را بر دشمن تنگ کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای علمی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ملت ما امروز هم قسم شده تا مسیر پیشرفت را با سرعت و قدرت مضاعف بپیماید و در این حرکت چنان عرصه را بر دشمنان و معاندان تنگ کرده است که آنها خود معترفند در برابر این ملت و عظمت آنها رو به افول گذاشته و سخنی برای طرح و بیان ندارند.

وی ادامه داد: مردم ایران با تأسی به قرآن، اهل بیت و تبعیت از این راه روشن سعی می‌کنند، حرکت‌ها و توطئه‌چینی‌های بیگانگان را خنثی کنند و راهی را برای ادامه مسیر باز کنند که روز‌به‌روز عصبانیت دشمن بیشتر و بیشتر باشد.

کریمیان، منویات مقام معظم رهبری را در ماه‌های اخیر با محوریت حفظ وحدت و پرهیز از حرکت‌ها و رفتارهای دوگانه در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وحدتی که امروز عوام به آن دست یافته‌اند، نیاز فوری خواص است تا با درک موقعیت و شرایط کشور بتوانند از طریق این پیوند حرکت دشمن را رصد کرده و آن را در نطفه خفه کنند.

این مسئول با تشبیه مقطع کنونی با دوران دفاع مقدس و حرکت دو نسل انقلابی اضافه کرد: اگر در ایام دفاع مقدس فرزندان پاک این سرزمین نظیر باکری‌ها، یسری‌ها و بنی‌هاشم‌ها جان فدا کردند و با احساس تکلیف به میدان آمدند، امروز نیز فرزندان برومند این کشور باید در سنگر مقابله با دشمن حاضر باشند و اجازه ندهند، استکبار جهانی با هر شیطنتی ابهت و عظمت این ملت را خدشه‌دار کرده و بشکنند.

وی بیان داشت: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز سرآمدترین قدرت منطقه‌ای و جهانی شده و این برای غرب و آمریکا بسیار نگرانی و دلهره ایجاد کرده است، بایستی به این حقیقت نیز اعتراف کرد که پاسداری از این ارزش و دستاورد نیازمند حضور در صحنه‌ها و عرصه‌ها با بصیرت و ولایتمداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در ادامه سخنان خود از رهبری فرزانه انقلاب به عنوان نماد و نشانه تقوای سیاسی یاد کرد و ادامه داد: شایسته نیست با چنین سرمایه عظیم بخواهیم به برخی تفرقه‌ها و بداخلاقی‌ها دست بزنیم و در جامعه دلزدگی ایجاد کنیم.

کریمیان گفت: ‌در کنار این ذخیره ارزشمند ما جوانان پاک، طاهر و هوشمندی را شاهد هستیم که دنیا در حسرت یکی از این سرمایه‌ها است تا بتواند از هوش و ذکاوت آنها استفاده کند، اما دریغ از برخی حرکت‌های سازنده‌ای که در حمایت از جوانان صورت بگیرد که ضرورت دارد قدر این سرمایه‌ها دانسته شده و بیش از گذشته جمهوری اسلامی ایران را در مسیر اعتلا و قدرت بالنده هدایت کرد.

وی، مراکز علمی و دانشگاهی امروز را مراکز تحول‌آفرین با محوریت معنویت و اصالت تربیت قرآنی توصیف کرد و افزود:‌ دانشگاه‌های ما امروز زیبنده علوم و فنون همراه با معنویت و قداستی هستند که هیچ‌کس حق ندارد آن را بشکند و یا بخواهد در این مسیر و حرکت خللی ایجاد کند.

انتهای پیام/62006/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول