اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

ولایت‌مداری رمز پیروزی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز پیروزی ایرانیان است.

ولایت‌مداری رمز پیروزی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ بهروز بهروز صبح امروز در نشست فرهنگی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌دژ با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، اساتید، دانشجویان و دیگر مسئولین ارگان‌ها و نهادهای دولتی در سالن آمفی ‌تئاتر دانشگاه آزاد واحد شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش برای بر هم زدن نظم موجود در کشور است ولی همیشه مأیوس بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان نظام به خوبی می‌دانند که مردم ایران مردمی ولایتمدار هستند، تصریح کرد: ولایتمداری ملت ایران بر کسی پوشیده نیست و در سایه همین ولایتمدار است که به موفقیت‌های بی‌شماری رسیده‌اند.

بهروز با اشاره به راهپیمایی دیروز افزود: دیروز حضور مردم در راهپیمایی نشان‌دهنده مقبولیت نظام بود و دشمنان نیز با دیدن چنین حضوری سکوت کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در تبعیت از ولایت‌فقیه بوده‌اند، خاطر نشان کرد: ولایتمدار ملت ایران سبب شده ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل در جهان شناخته شود.

بهروز با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، گفت: تحریم‌ها نتوانسته است تا ملت ایران را از پا درآورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های انقلابی است، گفت: مردم ایران اسلامی همواره این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند و دیروز نیز توانستند دشمن را مأیوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول