اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه کارگری تاکید کرد

22 بهمن ریشه در هویت خداجویی ایرانیان دارد

خبرگزاری فارس: خانه کارگر استان اردبیل در طلیعه 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای این یوم‌الله را برخاسته از فطرت خداجوی ایرانیانی برشمرد که تلاش می‌کنند اسلام حقیقی را بسط و گسترش دهند.

22 بهمن ریشه در هویت خداجویی ایرانیان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که خانه کارگر تشکیلات استان اردبیل ظهر امروز صادر کرد آمده است، انقلاب شکوهمند ایران اسلامی انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود به طوری که این انقلاب بی‌تردید نشات گرفته از مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

در این بیانیه اظهار شده است: روزهایی را که سپری می‌کنیم شاهد هجمه‌ها و فشارهای دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که به رغم فشارها و تحریم‌های گسترده این نظام توانسته است استوار و بالنده بر جای بماند و در عرصه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، نظامی و فناوری‌های مختلف حیرت بسیاری از جهانیان را متوجه این پیشرفت کند.

خانه کارگر اردبیل دهه فجر را گرامیداشت تجلی وعده الهی به آزادگان، مومنان و مستضعفان اعلام کرد و افزوده است: استمرار هر نهضتی به زنده نگه داشتن انگیزه‌های اصلی آن وابسته است و انحراف از آرمان‌ها به یقین استواری ریشه‌های این نهضت را مورد تهدید قرار می‌دهد که از همین رو راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به تحولات اخیر، تحریم‌های متعدد و انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

خانه کارگر تشکیلات استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و اعلام حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی پشتیبانی خود را از حرکت انقلابی، ضد استبدادی و استکباری مردم مسلمان منطقه اعلام می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایرانیان با حضور خودشان نشان خواهند داد که تحریم‌ها هیچ خللی در عزم ملت در مسیر تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش پایانی این بیانیه عنوان شده است: ما در حالی دهه چهارم انقلاب را با رشد و بالندگی و تکیه بر دانایی محوری سپری می‌کنیم که دنیای غرب و شرق امروز در نهایت ذلت به خفت و خواری افتاده است و هیچ راه برون رفتی نیز برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/62003/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول