اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس:

سنگ‌اندازی دشمن مانع عزم ملی ایرانیان نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سنگ‌اندازی دشمن مانع عزم ملی ایرانیان برای دستیابی به رشد و پیشرفت نخواهد شد.

سنگ‌اندازی دشمن مانع عزم ملی ایرانیان نیست

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه را باید در تمام ابعاد مختلف کاری مشاهده کرد چرا که مردم در ابعاد متخلف همیشه در صحنه هستند حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که مردم موضوع حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عنوان یک آرمان دائمی برای خود تعریف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این حضور گسترده بیانگر این است که مسائل مقطعی نمی‌تواند خللی برای باقی ماندن در مسیر انقلابی و مکتبی فراهم آورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده و قابل مشاهده است و همین حضور در صحنه بوده است که توانسته جبران عقب ماندگی‌های پیش از انقلاب را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: احراز جایگاه نخست علمی در منطقه و احراز جایگاه شایسته علمی و پژوهشی و فناوری و اتفاقات موثر نخبگان برای دستیابی به دانش‌های انجام داده نیز خود مبین و جلوه‌گر حضور همیشه در صحنه است و این پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف علمی و فناوری از جمله نانو، بیولوژی، سلول‌های بنیادی و ... است.

مقتدایی تصریح کرد: این حضور همیشه در صحنه مردم سبب شده است تا ایران اسلامی در عرصه تکنولوژی نیز تبلور یابد و دارای تکنولوژی‌های قابل بیانی در قرن 21 باشد.

وی ادامه داد: ایران در صنایع برق، راکتور و عرصه‌های مختلف سلامت و پزشکی و درمان، پیشگیری از سرطان و دیابت و سایر بیماری‌ها تاکنون جایگاه قابل توجهی را در جهان کسب کرده است.

این نماینده تاکید کرد: دستیابی به سلول‌های بنیادی خود بیانگر حضور همه جانبه مردم در طول سال در غالب کار و تلاش است و علاوه بر آن مردم در روز 22 بهمن نیز با حضور در صحنه و تظاهرات در خیابان جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران را می‌گیرند.

مقتدایی اضافه کرد: سنگ‌اندازی دشمن مانع عزم ملی ایرانیان برای دست‌یابی به رشد و پیشرفت نمی‌شود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول