اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گوی فارس با نمایندگان استان اردبیل در مجلس مطرح شد

22 بهمن اسباب غرور ایرانیان/حماسه‌آفرینی مردم ایران فردا تماشایی است

خبرگزاری فارس: نمایندگان استان اردبیل در قالب مجمع نمایندگان در آستانه یوم‌الله 22 بهمن اعلام کردند که این روز سرنوشت‌ساز مایه پیشرفت و ترقی روزافزون ایرانیان و از طرفی اسباب ذلت استکبار شده است.

22 بهمن اسباب غرور ایرانیان/حماسه‌آفرینی مردم ایران فردا تماشایی است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در هیاهویی که امروز استکبار جهانی با کارشکنی و تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران برپا کرده در حقیقت می‌خواهد زمینه بدنامی و رسوایی خود را فراهم کند در حالی که در اوج این تحریم‌ها بالندگی ایرانیان به ثمر نشسته است.

کمال‌الدین پیرمؤذن تصریح کرد: جبهه کفر هرگز فکر نمی‌کردند که در سه دهه اخیر ایران انقلابی ما در اوج کرامت، هویت و صلابتی باشد که برای دشمنان کوچک‌ترین فرصت و بهانه کامجویی را ندهد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون دشمنان شیطان صفت ایران اسلامی خشمگین‌تر از شکست‌های خود با دسیسه‌های مختلف سعی وافری دارند تا بین صفوف به هم پیوسته آحاد مردم رخنه و دو دستگی ایجاد کنند اما حرکت هوشیارانه ملت ایران این فرصت را از آنها گرفته است.

پیرمؤذن با دعوت از آحاد مردم هوشیار و وفادار به ولایت استان اردبیل در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این روز را روز حقیقی در تجدید بیعت با آرمان‌های بزرگ معمار کبیر انقلاب اعلام کرد.

عزتی که خلق شده با شیطنت استکبار فنا نمی‌شود

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و ضرورت حضور آگاهانه مردم در صحنه اضافه کرد: عزتی که در 34 سال اخیر به دست آوردیم با شیطنت استکبار فنا شدنی و از بین رفتنی نیست.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی یادآور شد: مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر در سالگرد سی و چهارمین زاد روز تولد انقلاب اسلامی کرامت و عزت خلق شده را به رخ می‌کشند و بار دیگر به دنیا اعلام می‌کنند که حرکت ملت ایران حرکتی با محوریت میثاق بزرگ با ولایت و برانگیختن غیظ دشمنان است.

این نماینده مجلس بیان کرد: مردم با درایت در نقاط مختلف این کشور آوردگاه 22 بهمن را میدانی می‌دانند تا پاسخی کوبنده به تحریم‌های دشمنان بدهند و فرصت‌طلبی دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند.

موسوی این حضور را در تعیین سرنوشت واقعی مؤثر و حقیقی اعلام کرد و ادامه داد: روح حماسی و هویت ملی این مردم چنان صحنه را بر دشمن تنگ کرده است که آنها توان هیچ حرکتی را ندارند.

22 بهمن پیام روشن به یاوه‌گویان جهان است

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های نظام‌های غرب و شرقی است که امروزه جز حقارت و ذلت از آنها چیزی باقی نمانده است.

حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: در حالی که آمریکا و همدستان منطقه‌ای او از هر منفذی ناامید شدند چشم به حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن دارند تا شاید امیدشان ناامیدتر نشود و از حرکت ملت ایران برای خود سوژه‌ای پیدا کرده و یاوه‌سرایی‌های خود را ادامه دهند اما بی‌تردید حضور آحاد مردم قدرت بالندگی ما را مضاعف‌تر می‌کند.

وی با یادآوری اینکه حرکت‌های اختلاف‌انگیز و شیطنت‌آلود در جمهوری اسلامی ایران منکوب است، تصریح کرد: آنهایی که فکر می‌کردند این نظام می‌تواند برای آنها سوژه‌هایی در مسیر اختلاف و تفرقه ایجاد کند سخت در اشتباه بودند چرا که مردم و مسئولان در تبعیت از ولایت در یک مسیر گام بر می‌دارند.

حضور پرشور مردم پیام شور و پویایی نظام است

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام شور و پویایی نسل کنونی انقلاب و ناامیدی دشمنان را به دنیا مخابره می‌کند.

جلیل جعفری‌بنه خلخال با بیان اینکه این نظام مقدس الگوی تمام آزادیخواهان، محرومان و مستضعفان جهان شده است، اضافه کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که توفیقی را نصیب ملت کرد تا در سایه ولایت فقیه احکام نورانی اسلام ساری و جاری شود.

وی بیان کرد: ملت ایران بار دیگر 22 بهمن با مولا و مقتدای خودشان رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای جانفشانی و تحقق آرمان‌هایشان نشان می‌دهند.

جعفری‌بنه خلخال حضور غرورآفرین و حماسی اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان و بدخواهان نظام دانست.

انتهای پیام/62001‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول