اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

واحد فرهنگی کمیته امداد نقش مهمی بر عهده دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهمی در این نهاد بر عهده دارد و باید در بین دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش ایجاد انگیزه و عزتمندی کند.

واحد فرهنگی کمیته امداد نقش مهمی بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برزنگ در حاشیه بازدید از بخش‌های محتلف کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به رسالت بزرگ این نهاد در خدمات‌رسانی به محرومان جامعه اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهای مقدسی است که به دستور امام راحل تاسیس شد و خدمت در آن مقدس است.

وی با بیان اینکه کارکنان کمیته امداد به نیازمندترین و کم توقع‌ترین قشر جامعه خدمت می‌کنند، بیان داشت: واحد فرهنگی کمیته امداد نقش مهمی در این نهاد بر عهده دارد و باید در بین دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش ایجاد انگیزه و عزتمندی کند.

برزنگ خاطرنشان کرد: واحد خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز نقش مهمی در خود اشتغالی و عزتمندی مددجویان کمیته امداد دارد.

حسن احسان‌زاده مسئول خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فهرج گفت: 28 خانوار زیر پوشش کمیته امداد فهرج با دریافت تسهیلات استقلال معیشتی خود را به دست آورده و خودکفا شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته واحد خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: به 120 نفر از مددجویان کمیته امداد قبل از دریافت تسهیلات از سوی مؤسسه فردوس کرمان مشاوره شغلی گرفته‌اند.

احسان‌زاده از برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی خبر داد و گفت: تاکنون 44 نفر از مددجویان کمیته امداد آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون 46 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج معرفی و موفق به اخذ گواهینامه فنی و حرفه‌ای شده‌اند.

انتهای پیام/80013/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول