اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده صورت می‌گیرد

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برنامه‌ریزی به منظور ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در سال آینده توسط این نهاد خبر داد.

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان مرکزی

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی طی چند سال اخیر به خوبی توانسته است با ایجاد فرصت‌های شغلی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های خود که همانا بحث اشتغال مددجویان بوده است را حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اعتبارات بسیار خوبی که در حوزه اشتغال‌زایی در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد، این نهاد موفق به ایجاد چندین هزار فرصت شغلی در سه سال اخیر شده که در سال آینده نیز ایجاد هفت هزار فرصت شغلی به همت کمیته امداد هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه بخش عمده این مشاغل در حوزه مشاغل خانگی طراحی و هدف‌گذاری شده است، بیان کرد: در سال جاری دو هزار و 873 نفر از مددجویان این نهاد با اخذ تسهیلات بانکی در حوزه مشاغل خانگی جذب به کار شده‌اند.

به گفته وی در 9 ماهه امسال بیش از هزار نفر در حوزه کاریابی قرار گرفته و پنج درصد سهم حق بیمه آنها به وسیله کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

ولیئی تاکید کرد: ایجاد شغل برای مددجویان زیر پوشش با هدف توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد و خروج آنان از چرخه حمایتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/87012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول