اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از دانشجویان نمونه

همایش بزرگ دانشجویی کمیته امداد شهرستان بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با تجلیل از دانشجویان نمونه، همایش بزرگ دانشجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد برگزار شد.

همایش بزرگ دانشجویی کمیته امداد شهرستان بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز همایش دانشجویی کمیته امداد شهرستان بویراحمد با حضور منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد این شهرستان و جمع کثیری از دانشجویان و محققان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش دانشجویی که به همت کمیته امداد شهرستان بویراحمد برگزار شده بود، اظهار کرد: حجم فعالیت حوزه فرهنگی ارائه خدمات دانشجویی بوده و این نهاد انقلابی در راستای خدمات‌رسانی دارای چندین سرفصل مختلف است.

حمایت کمیته امداد  کهگیلویه و بویراحمد از 3650 دانشجو در رشته‌های مختلف

 عبدالمجید فرهادی تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان در سطح کشوری در این استان 3 هزار و 650 دانشجو در رشته‌های مختلف خدمات فرهنگی و دانشجویی از سوی این نهاد انقلابی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی اذعان کرد: کمیته امداد به دانشجویان در رشته‌ها و دانشگاه‌ها مختلف به تفکیک در حوزه علمیه با 121 نفر، دانشگاه آزاد 864 نفر، پیام‌نور یک هزار و 604، دولتی روزانه 413 نفر و دولتی شبانه 185 دانشجو، علمی کاربردی 252 مورد و فنی‌ و حرفه‌ای با 217 مورد خدمات‌رسانی می‌شوند.

فرهادی تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را 2 هزار و 100 نفر دانست و عنوان کرد: 250 دانشجوی مستعد و نخبه در سطح شهرستان بویراحمد در این همایش دانشجویی شرکت کرده و 10 مقاله برتر تجلیل و تقدیر خواهد شد.

تجلیل از 10 مقاله برتر

این مسئول استانی تعداد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در سطح کهگیلویه و بویراحمد را بیش از دانشگاه‌های دیگر عنوان کرد و گفت: در ابتدای سال اعلام شد که دولت شهریه دانشجویان این دانشگاه را پرداخت می‌کند که اجرایی شدن آن با وقفه‌ انجام شد و با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد دولت شهریه این قشر را به صورت کامل پرداخت کند.

وی هدف از برگزاری همایش بزرگ دانشجویی را تقویت باورهای دینی، ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان، برنامه‌ریزی به منظور جهت‌گیری فکری و ارزشی برای اقشار مختلف، صحیح فکر کردن دانشجویان و آیندگان کشور، تبیین دستاوردهای انقلاب و شناسایی دانشجویان ممتاز و نخبه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس اهم برنامه‌های این همایش شامل اجرای سرود، سخنرانی روانشناسان، اساتید دانشگاهی، تجلیل از 10 مقاله برتر با عنوان سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری و توزیع بسته‌های فرهنگی و علمی در بین دانشجویان اهل علم و قلم از برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/82011/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول