اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی چالدران خبر داد

معرفی 684 طرح اشتغالزایی کمیته امداد چالدران به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی چالدران گفت: 684 طرح اشتغالزایی کمیته امداد چالدران به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

معرفی 684 طرح اشتغالزایی کمیته امداد چالدران به بانک‌ها

ولی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه کمیته امداد این شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی نقش مؤثری را ایفا می‌کند، اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای افراد زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان یکی از اولویت‌ها در این زمینه است.

وی با اشاره به توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش این کمیته، تصریح کرد: برای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی طرح توانمندسازی خانوار به مرحله اجرا در می‌آید.

حسین‌زاده با بیان اینکه در این راستا خانوارهایی که توانایی اشتغال دارند، افزود: برای این منظور خانوارهایی که توانایی اشتغال دارند با ارائه آموزش‌هایی توانمند می‌شوند.

وی با اشاره به معرفی 684 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد چالدران به بانک‌های عامل، خاطر نشان کرد: برای این طرح‌ها تاکنون 30 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه موضوع اشتغال مددجویان یکی از مباحث مهم است، گفت: در تلاش هستیم تا تعداد مددجویان این کمیته را کاهش دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران اظهار داشت: برای این منظور آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف برای مددجویان ارائه و پس از ارائه این آموزش‌ها تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود.

حسین‌زاده اعلام کرد: بر این اساس مددجویان پس از مدت زمان کوتاهی می‌توانند توانمند شده و از زیر پوشش کمیته امداد خارج شوند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها تا زمانی که خانواده‌ها به توانمندی کامل نرسیده‌اند ادامه دارد، افزود: خرید تولیدات مددجویان یکی از موضوعاتی است که پس از توانمندسازی مددجویان مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول