اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 22 هزار نفر در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 22 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

خدمات‌رسانی کمیته امداد به 22 هزار نفر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی عصر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد به خانواده‌های مستضعف و فقیر خدمات ارزنده‌ای ارائه داده و حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در سال جاری رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: کمیته امداد با همکاری خیران در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش اهتمام دارد و تلاش داریم بیشترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه کنیم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: خودکفایی مددجویان کمیته امداد از اساسی‌ترین سیاست‌های این نهاد است و در سال جاری با ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان در این عرصه، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

عدنانی تصریح کرد: شناسایی مشکلات و معضلات خانوارهای مددجو و رفع مشکلات این عزیزان در دستور کار کمیته امداد دشتستان در سال جاری قرار دارد.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفا کردن خانوارهای مددجو از اولویت‌های این نهاد است و به فضل خدا در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد دشتستان از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 22 هزار نفر در دشتستان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در دشتستان 9 هزار و 160 خانوار با جمعیت 22 هزار و 160 نفر را تحت حمایت خود قرار داده است.

عدنانی یادآور شد: جلب رضایت خانوارهای زیرپوشش مهم‌ترین اصل است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول