اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

خدمات‌رسانی مستمر کمیته امداد کنگان به بیش از 2 هزار خانوار

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 428 خانوار با جمعیت 5 هزار و 800 نفر در شهرستان از خدمات مستمر کمیته امداد امام بهره‌مند هستند.

خدمات‌رسانی مستمر کمیته امداد کنگان به بیش از 2 هزار خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی بعد ‌از ‌ظهر امروز در نشست ستاد مسجد خانه مهر و انفاق در کنگان اظهار کرد: امام جمعه کنگان در همکاری با کمیته امداد تلاش بسیار خوبی داشته و طرح‌های ارزنده‌ای را پیشنهاد داده است.

وی افزود: مردم کنگان خیر و نیکوکار هستند و انتظار داریم در طرح «مسجد خانه مهر و انفاق» نیز مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی کنگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 428 خانوار با جمعیت 5 هزار و 800 نفر در شهرستان از خدمات مستمر کمیته امداد بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی تصریح کرد: از این تعداد ‌هزار و 133 خانوار به‌ علت فوت سرپرست، 200 خانوار به‌ دلیل طلاق والدین، 902 خانوار به‌ علت از کارافتادگی سرپرست، 148 خانوار به ‌دلیل بیماری سرپرست خانوار و .... از حمایت این نهاد برخوردارند.

وی با تشریح اهمیت طرح مسجد خانه مهر و انفاق در توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی مساجد، تعامل با خیرین محلات، شناسایی بیشتر نیازمندان با استفاده از ظرفیت عوامل تاثیرگذار مساجد و ... از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

شمس‌الدینی افزود: به مساجدی که در این طرح مشارکت جدی داشته باشند از طرف کمیته امداد نیز مقداری اعتبار تخصیص می‌یابد و در اختیار متولیان مساجد برای کمک به نیازمندان هر محله قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح یادآور شد: در این طرح قرار است به مناسبت‌های مختلف در مساجد کمک‌های مالی برای نیازمندان جمع‌آوری شود و با مشارکت و حمایت کمیته امداد در اختیار نیازمندان و فقرای محلات قرار گیرد.

این مسئول گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم محروم و مستضعف در محلات مختلف فراهم شود و در این مسیر به موفقیت لازم خواهیم رسید.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول