اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح:

هیچ تیری بر زره «ولایت» کارساز نیست / با وابستگی به دنیا نمی‌توان مسیر شهدا را پیمود

خبرگزاری فارس: مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح با بیان اینکه نمی‌توان هم وابسته به دنیا بود و هم در مسیر شهدا قدم گذاشت، گفت: هیچ تیری از سوی دشمن بر زره نفوذناپذیر ولایت کارساز نیست.

هیچ تیری بر زره «ولایت» کارساز نیست / با وابستگی به دنیا نمی‌توان مسیر شهدا را پیمود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار محمدجعفر اسدی در پنجمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در تالار آزادی دانشگاه کاشان اظهار داشت: دشمن می‌داند تا زمانی که زره ولایت بر تن ما است هیچ تیری بر ما کارساز نیست و استکبار جهانی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه امروز همه تیرها در داخل و خارج از کشور به سمت ولایت فقیه نشانه رفته تا این نعمت بزرگ را از ملت ایران بگیرند افزود: امروز همه تلاش دشمن این است که زره ولایت را از تن ما بیرون کند تا به پیروزی برسد اما تا زمانی که خود، این زره را از تن خارج نکنیم دشمن به آرزوی خود نمی‌رسد. 

این سردار دوران دفاع مقدس در ادامه شهدا را وارث انبیاء و امامان معصوم(ع) دانست و گفت: افتخار شهادت، موهبتی است که از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگواران به ارث رسیده است و ما نیز برای رسیدن به شهادت ابتدا باید ثابت کنیم وارث هستیم تا بعد ادعای ارث کنیم.

به گفته وی، اگر کسی قدم در راه شهدا گذاشت باید از تمامی مسائل دنیوی دوری کند به این معنا که نمی‌توان هم وابسته به دنیا بود و هم در مسیر شهدا قدم گذاشت.

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک  اذعان داشت: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های مادی ارزیابی کرد.

اسدی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد در راه خدا برترین ارزش‌ها و شهادت ارجمندترین فرجام‌ها است عنوان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدان و شهیدان نیز از شیرین‌ترین و گواراترین وظیفه‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ارزیابی شهدا با مسائل دنیوی امکان‌پذیر نیست متذکر شد: خوشا به حال آنان که با توفیق شهادت کوچ کرده یا در این قافله نور، جان و سر دادند و همچنین مادرانی که چنین گوهرانی را در دامان خود پرورش دادند.

انتهای پیام/2406/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول