اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

ولایتمداری باید در عمل ظهور کند

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: ولایتمداری باید در ساحت عمل ظهور یابد نه فقط در بیان مطرح شود.

ولایتمداری باید در عمل ظهور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری گردکوه مهریز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد پرهیز مسئولان از پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی و داشتن تقوا و نگاه عمیق به مصالح و منافع ملت و کشور اظهار داشت: در این برهه زمانی مسئولیت مدیران، حساس‌تر و عملکرد آنها بیش از پیش در عرصه آزمون است.

وی عنوان کرد: رسالت عظیم حفظ وحدت و انسجام ملی در راستای تعالی گفتمان انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی در تمامی حوزه‌ها وظیفه همگان است.

فرماندار مهریز ادامه داد: لبیک به دستورات ولی امر مسلمین باید در عمل به رهنمودهای ایشان بروز کند و به عنوان سرلوحه اقدامات و رفتارهای سیاسی و اجتماعی همه اقشار به ویژه مسئولان ارشد قرار گیرد.

کیانی‌مقدم تصریح کرد: دامن زدن به مسائل اخیر و نفی خدمات دولت و مجلس نیز لبه تیغی است که بر بدنه نظام زخمه وارد می‌کند و باید از آن دوری کرد.

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور کم نظیر ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان مهریز در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه مسئولان را در امر خدمت رسانی سنگین‌تر از گذشته کرد.

به گزارش فارس، ساختمان دهیاری گردکوه با اعتبار 70 میلیون تومان در زمینی به مساحت 700 متر مربع با حضور بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/90005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول