اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تسلیت امام جمعه بوشهر در پی رحلت آیت‌الله خوشوقت

صفایی‌بوشهری: آیت‌الله خوشوقت همواره بر ولایت‌مداری تاکید داشتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر در پیامی به محضر مقام معظم رهبری رحلت آیت‌الله خوشوقت را تسلیت گفت.

صفایی‌بوشهری: آیت‌الله خوشوقت همواره بر ولایت‌مداری تاکید داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با صدور پیامی، رحلت آیت‌الله خوشوقت را به محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام  آمده است: ضایعه مؤلمه و تأثر آمیز رحلت عالم جلیل‌القدر، عارف کامل، مبین و مفسر بزرگ معرفت دینی و آیات قرآنی و فقیه و حکیم عالی‌قدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ عزیز الله خوشوقت تهرانی که رضوان خدا بر او باد به آن رهبر عظیم‌الشأن تسلیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این پیام یادآور شده است: آن عارف گرانقدر محض توحید و پایبند بر صراط سلوکی معصومان (علیهم السلام) بودند که با تحصیل معارف آسمانی اسلام در محضر درس بزرگان و اعلام و شهود حصولی مبانی احکام و سلوک در مسلک صعود بر پایه عترت و قرآن به مقام منیع یافت؛ رمز معرفت و کشف حکمت رسیده و ستاره‌ای از خیل کواکب هدایت که بصیرت می‌آفریدند و عالمی جامع و واصلی کامل و مرشدی مؤید و فقیهی هوشمند و ولایت‌مدار بودند، وجودش و حضورش روشنایی بخش محفل اهل هدایت، بصیرت و سلوک الهی بود، پناهی استوار برای سالکان سلوک، و ایشان جرعه نوش زمزم کرامت علوی بودند.

امام جمعه بوشهر ادامه داده است: آن بزرگوار از ابتدای انقلاب با ضمیری روشن همواره توصیه بر ولایت و ولایت‌مداری داشتند و شمع فروزان محفل پاسداران حریم انقلاب بودند.

صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرده است: وی دعوت خداوند را با سلوک ولایی و قرآنی و مقصدی توحیدی پیمودند و در پایان با عروجی توحیدی با قلبی مطمئن و سراسر ایمان و مالامال از محبت به اهل بیت (علیهم السلام) در جوار بیت‌الله‌الحرام آن نماد توحیدی به ملکوت اعلی هجرت کردند.

وی افزود: وجودش سراسر محبت و نهادش سراسر سوگ دائم در مصیبت پیامبر گرامی اسلام(ص) و خاندان گرانقدرش به ویژه حضرت سالار شهیدان و اهل بیت(ع) سوگوار و اسیرش بود.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: مجدداً رحلت آن استاد فرزانه به حضرتعالی و بیت معظم‌له، حوزه‌های علمیه و مردم گرانقدر ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرده است: تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج)، طول عمر با عزت آن حضرت برای جنابعالی و غفران، رحمت و توجهات ویژه ذات احدیت برای شهدا و امام شهدا و آن عالم حکیم را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول