اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

فاز دوم شهر الکترونیکی سلطانیه خرداد ماه 92 عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه فاز نخست الکترونیکی شدن شهر سلطانیه از امروز آغاز می‌شود، گفت: فاز دوم الکترونیکی شدن این شهر از خرداد ماه عملیاتی می‌شود.

فاز دوم شهر الکترونیکی سلطانیه خرداد ماه 92 عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علیپور بعدازظهر امروز در جلسه دولت الکترونیک استان زنجان با اشاره به اینکه بنای این ستاد از سال 87 گذاشته شده است، اظهار داشت: تشکیل این ستاد منشأ خدمات قابل توجهی برای استان شده است.

*خدمات الکترونیکی محدودیت زمان و مکان را از بین برده است

وی صرفه‌جویی در زمان و مکان را از جمله مزایای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی اعلام کرد و افزود: ارائه این خدمات به صورت شبانه‌روزی شده و محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه همه جلسات ستاد دولت الکترونیک با حضور استاندار زنجان برگزار شده است، اضافه کرد: جلسات برگزار شده 116 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سال 88 برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی پایه محسوب می‌شود، ادامه داد: برنامه مشخصی برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تا پایان برنامه پنجم تدوین شده است.

*پیشرو بودن زنجان در ارائه خدمات الکترونیکی

علیپور تعداد خدمات قابل ارائه از طریق دفاتر پیشخوان را تا پایان برنامه پنجم 320 خدمت اعلام و تصریح کرد:‌ زنجان در ارائه خدمات جلوتر از برنامه تدوین شده است.

وی مجموع خدمات قابل ارائه را تا پایان برنامه پنجم 920 خدمت اعلام کرد و گفت: با توجه به پیشرو بودن استان زنجان در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم اگر خدمتی هم باقیمانده باشد می‌توان آن را به این مجموع افزود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده روشن شده است که در مجموع می‌توان یک‌هزار و 310 خدمت را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه داد.

وی به تشکیل شورای سیاستگذاری شهر الکترونیک سلطانیه اشاره کرد و گفت: این شورا بدون احتساب اعتباری خاص تشکیل شده است.

*هفت روستا برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی انتخاب شده است

علیپور به پایلوت بودن شهر سلطانیه برای الکترونیکی کردن اشاره کرد و افزود: فرمانداری‌ها هم یک روستا را انتخاب کرده و برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تجهیز می‌کنند.

وی با بیان اینکه فاز نخست الکترونیکی شدن شهر سلطانیه از امروز آغاز می‌شود، اضافه کرد: فاز دوم الکترونیکی شدن این شهر از خرداد ماه عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/73004/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول