اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

آب منطقه‌ای زنجان بدهکارترین دستگاه اجرایی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: شرکت آب منطقه‌ای زنجان بدهکارترین دستگاه اجرایی به پیمانکاران محسوب می‌شود.

آب منطقه‌ای زنجان بدهکارترین دستگاه اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید حمیدنیا در دیدار انجمن آبادگران استان زنجان با استاندار زنجان اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای به دلیل اجرای پروژه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف بدهکارترین دستگاه به پیمانکاران است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب منطقه‌ای زنجان 100 میلیارد تومان بدهکار پیمانکاران است، افزود: از دو محل می‌توان برای ارائه بدهی به پیمانکاران اقدام کرد.

*وصول مطالبات پیمانکاران بر اساس قانون

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به ماده قانونی 214 در خصوص تهاتر تصریح کرد: پیمانکاران از طریق این ماده قانونی می‌توانند نسبت به وصول بدهی‌های خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی سپرده‌های بانکی از دیگر راه‌های دستیابی پیمانکاران به مطالبات خود است، خاطرنشان کرد: این آزادسازی‌ها می‌تواند به صورت 100 درصد اجرایی شود.

حمیدنیا با بیان اینکه طرح‌های ملی که دارای موافقت‌نامه‌های ملی است بر اساس سود اوراق مشارکت قابل اجراست، افزود: پروژه‌های استانی نیز با نظر استاندار اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران از طریق صندوق توسعه ملی با آورده 20 درصدی می‌توانند 80 درصد تسهیلات دریافت کنند، یادآور شد: در قوانین و مقررات بخش‌های ویژه‌ای برای وصول مطالبات پیمانکاران دیده شده است.

*ارائه تسهیلات به پیمانکاران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از طریق این بخش 15 تا 20 میلیارد تومان تسهیلات برای پیمانکاران دریافت کرده است، افزود: اقدامات لازم برای پرداخت مطالبات پیمانکاران انجام می‌شود.

شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری نشست شهرداری زنجان با پیمانکاران تصریح کرد: این نشست به منظور حل مشکلات پیمانکاران برگزار شد.

حبیب ملائی‌یگانه مشکلات مالی را موجب عدم به موقع پرداخت مطالبات پیمانکاران عنوان کرد و افزود: پیمانکاران همکار شهرداری محسوب می‌شوند که اقدامات لازم برای حل مشکلات این قشر انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش پیمانکاران در اجرای پروژه‌های مختلف خاطرنشان کرد: حل مشکلات پیمانکاران از برنامه‌های شهرداری است.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول