اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

رتبه‌های برتر دانش‏آموزان زنجانی در طرح «کتاب من»

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به طرح کشوری «کتاب من» گفت: دانش‏آموزان زنجانی مقام‏‏های برتر این طرح را کسب کردند.

رتبه‌های برتر دانش‏آموزان زنجانی در طرح «کتاب من»

امیر نظری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح کشوری «کتاب من» برای شناسایی دانش‏آموزان نویسنده در سطح کشور برگزار شده است.

وی با تاکید بر اهمیت طرح «کتاب من» در کشور، افزود: رتبه‏های اول تا سوم کشوری در این طرح از مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی زنجان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به جشنواره فناوری اطلاعات در کشور اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد دانش‌آموزان استان زنجان در این جشنواره کشوری بسیار مناسب بوده است.

وی با بیان اینکه دانش‏آموزان زنجانی چندین سال است در این جشنواره رتبه دارند، افزود: در سال‌جاری آموزش و پرورش استان زنجان در معدل شرکت‌کنندگان در جشنواره در بخش دانش‏آموزی و فرهنگیان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

نظری با اشاره به رتبه اول شرکت‏کنندگان در بخش فرهنگیان، خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‏کنندگان دانش‏آموزی استان زنجان رتبه چهارم را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به موفقیت دانش‏آموزان زنجانی در کنکور سال 91 و ورود به دانشگاه‏های کشور، اظهار داشت: دانش‏آموزان استان موفقیت خوبی در میزان ورود به دانشگاه دارند.

*پذیرش 200 نفر در رشته‏های پزشکی و پیراپزشکی

وی با بیان اینکه پذیرش دانش‏آموزان استان در سه شاخه پزشکی، مهندسی و دبیری مناسب است، افزود: بیش از 200 نفر در رشته پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه قبول شده‏اند.

نظری از قبولی 900 نفر از دانش‏آموزان استان در رشته‏های مهندسی خبر داد و گفت: بیش از 500 نفر نیز در رشته دبیری قبول شده‏اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اهمیت تحصیل، تهذیب و ورزش در مدارس استان زنجان، خاطرنشان کرد: در هر سه مولفه تلاش‏های خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان زنجان از سطح اولیه آموزشی عبور کرده است، افزود: استان زنجان در پوشش تحصیلی دغدغه‏ای ندارد.

نظری وضعیت آموزشی استان زنجان را در سطح کمی بسیار مناسب عنوان کرد و ادامه داد: امروز تلاش آموزش و پرورش تحقق اهداف کیفی است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول