اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

برش 142 سکه طلای غیر استاندارد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان از برش 142 سکه طلای غیراستاندارد در زنجان خبر داد.

برش 142 سکه طلای غیر استاندارد در استان زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای کنترل بازار مصنوعات طلا و جواهر استان زنجان که به منظور جلوگیری از عرضه مصنوعات و سکه‌های طلای غیر استاندارد در سطح استان زنجان انجام گرفت از همه مصنوعات مراکز عرضه مورد بازرسی، بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در این بازدید‌ها همه مصنوعات غیر استاندارد این مراکز جمع‌آوری و برش داده شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها که در برخی از موارد با حضور نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام شد از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه، 78 مورد بازرسی از مراکز توزیع مصنوعات طلا در شهر زنجان انجام شد.

وی همچنین با اشاره به 16 مورد بازرسی از مراکز توزیع مصنوعات طلا در شهرستان خدابنده افزود: همچنین در این مدت 15 مورد بازرسی از مراکز شهرستان ابهر صورت گرفته است.

کارگرزاده تصریح کرد: از این مراکز تعداد 142 عدد سکه مدور غیر بانک ملی و تعدادی گوشواره، انگشتر و پلاک طلای بدون کد سازنده کشف و برش داده شد.

* توقیف ماشین‌آلات و تجهیزات شرکت‌های تولیدی فراورده‌های نفتی بدون ارائه استاندارد ملی یا کارخانه‌ای

مدیرکل استاندارد استان زنجان در ادامه از توقیف ماشین‌آلات و تجهیزات شرکت‌های تولیدی فراورده‌های نفتی بدون ارائه استاندارد ملی یا کارخانه‌ای خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیته تبصره 1 ماده 12 دستورالعمل پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی، هیچ کدام از شرکت‌های تولیدی فراورده‌های نفتی مجاز به تولید و عرضه فراورده‌های نفتی بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری یا استاندارد کارخانه‌ای نیستند.

وی گفت: برهمین اساس همه شرکت‌های تولیدی فراورده‌های نفتی به منظور ادامه فعالیت خود مکلف به اخذ پروانه استاندارد اجباری یا گواهی خوداظهاری هستند و در غیر اینصورت ضمن پلمپ همه دستگاه‌ها و تجهیزات تولید واحدهای متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول