اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی

100 نوعروس مددجوی کمیته امداد استان زنجان به خانه بخت رفتند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، 100 نوعروس مددجوی کمیته امداد استان زنجان به خانه بخت رفتند.

100 نوعروس مددجوی کمیته امداد استان زنجان به خانه بخت رفتند

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به میمنت و فرخندگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با گرامیداشت دهه فجر و با همکاری کمیته امداد استان زنجان، 100 نفر از زوج‌های جوان آغاز زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند.

وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد استان زنجان در 9 ماهه سال‌جاری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 452 میلیون ریال زمینه ازدواج 537 نفر از فرزندان خانواده‌های مددجو و ازدواج مجدد بانوان را فراهم کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد همواره به حمایت از زوج‌های جوان زیر پوشش در راستای تحکیم بنیان خانواده در بین جامعه هدف این نهاد تلاش می‌کند، افزود: بدون شک همکاری و کمک‌های نیکوکاران و خیّرین می‌تواند منشا خدمات مطلوب‌تری به مددجویان و زوج‌های جوان باشد.

لازم به ذکر است، در حال حاضر بیش از 6 هزار و 500 دختر در آستانه ازدواج با حجم جمعیتی 19 درصد از کل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان بوده و علاوه بر برخورداری از حمایت‌های مالی کمیته امداد با همکاری نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم به آنان اقدام می‌کند که این آموزش‌ها در قالب احکام اسلامی، آیین همسریابی و همسرداری، مهارت‌های زندگی و دیگر مشاغل مورد نیاز به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول