اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته انشعابات غیرمجاز شرکت آبفای سیستان و بلوچستان خبرداد

دریافت ٨٠٠ میلیون ریال جریمه نقدی از مشترکین دارای انشعاب غیرمجاز آب

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته انشعابات غیرمجاز شرکت آبفای سیستان و بلوچستان از جزای نقدی حدود ٨٠٠ میلیون ریالی مشترکین دارای انشعاب غیرمجاز آب طی هشت ماه گذشته خبر داد.

دریافت ٨٠٠ میلیون ریال جریمه نقدی از مشترکین دارای انشعاب غیرمجاز آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، اردلان سنگتراش اظهار داشت: این مبلغ جریمه نقدی از تعداد ١٥٦ انشعاب غیرمجاز آب در شهر زاهدان دریافت شده است.

وی تصریح کرد: طبق ماده ٦٦٠ قانون مجازات اسلامی هر کس بدون پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن مبادرت به استفاده غیرمجاز از این موارد کند علاوه‌ بر جبران خسارت وارده به پرداخت جزای نقدی از خسارت وارده محکوم خواهد شد.

‎ مسئول کمیته انشعابات غیرمجاز شرکت آبفای سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا تعداد ٣٩٠ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی، که از این تعداد با همکاری و تشویق پلیس آب تعداد ٢٣٤ فقره انشعاب به وضعیت مجاز تبدیل شده است.

سنگتراش با بیان اینکه پلیس آب به صورت مستمر در حال گشت زنی در شهر زاهدان است گفت: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه دستکاری در محدوده کنتور توسط افراد غیر مسئول، موضوع را به واحد ١٢٢ شرکت اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و جمع آوری انشعاب غیر مجاز اقدام شود.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول