اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تعلل مجری طرح فاضلاب

شهردار شوشتر طرح جامع فاضلاب را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر طرح جامع فاضلاب شهری را متوقف و هرگونه حفاری را در سطح این شهر ممنوع اعلام کرد.

شهردار شوشتر طرح جامع فاضلاب را متوقف کرد

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مجری طرح فاضلاب شهری توجهی به مشکلات مردم و شهرداری شوشتر ندارد و به این دلیل پروژه طرح جامع فاضلاب شهری متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه‌ای که با مجری طرح فاضلاب شهری شوشتر منعقد شده است اجرایی نشده و به این دلیل، توقف پروژه فاضلاب ضروری بود.

*پیمانکاران به اخطارها بی‌توجه هستند

شهردار شوشتر اضافه کرد: شهرداری شوشتر به پیمانکاران طرح جامع فاضلاب شهری تذکرات متعددی داده است ولی پیمانکاران به تذکرات بی‌توجه هستند و ترمیم حفاری‌ها انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از شهرداری شوشتر گلایه‌های زیادی برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب دارند، گفت: نمی‌توانیم پاسخگوی مشکلات مردم در این زمینه باشیم.

در با بیان اینکه باید در اسرع وقت تکلیف حفاری‌های سطح شهر مشخص شود، تصریح کرد: تنها قانون را اجرا و اعمال کرده‌ و هیچ فعالیتی خارج از تعهدات شهرداری انجام نشده است.

*در آستانه نوروز وضع خیابان‌های شوشتر اسفبار است

وی ترمیم آسفالت را حلقه مفقوده طرح بزرگ فاضلاب در شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر خیابانی در شوشتر باقی‌ نمانده‌ که از این حفاری‌ها مصون مانده باشد و این حفاری‌ها به کوچه‌ها نیز کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سه پیمانکار در 21 جبهه کاری در شوشتر مشغول اجرای طرح جامع فاضلاب شهری هستند و حفاری‌های انجام شده در این زمینه روز به روز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول