اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

فعالیت مجدد طرح جامع فاضلاب در شوشتر

خبرگزاری فارس: پس از آنکه شهردار شوشتر دستور تعطیلی طرح جامع فاضلاب این شهر را در روزهای گذشته صادر کرده بود امروز بار دیگر با ادامه فعالیت پیمانکاران این پروژه موافقت کرد.

فعالیت مجدد طرح جامع فاضلاب در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اظهار داشت: پیمانکاران طرح جامع فاضلاب شوشتر به مشکلات مردمی توجه چندانی نمی‌کنند و مردم به مشکلات زیادی دچار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر مجوز فعالیت این پروژه صادر شده است، افزود: برای رفع مشکلات موجود در حوزه فعالیت پیمانکاران و کاهش مشکلات مردم در مناطق مختلف شهر شوشتر با فعالیت مجدد این پروژه موافقت شده است.

*مشکلات مردم در اولویت باشد

شهردار شوشتر اظهار کرد: مشکلات مردم شوشتر باید در اولویت کاری پیمانکاران موجود در سطح شهر باشد و با فعالیت جدی در این باره باید در راستای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.

دُر با اشاره به اینکه طرح جامع فاضلاب برای شوشتر بسیار ضروری است، افزود: اجرای طرح جامع فاضلاب شهری برای شهر شوشتر ضروری است و همه باید در این باره همکاری کنند ولی مشکلات در سطح شهر بسیار زیاد شده و پیمانکاران نیز به تعهدات خود در برابر مردم پایبند نیستند و شهرداری تنها در این باره از اهرم‌های قانونی خود استفاده می‌کند.

*ترمیم ترانشه‌های حفاری شده در اولویت باشد

شهردار شوشتر اظهار کرد: مردم شوشتر در شرایط کنونی برای تردد در خیابان‌های شهر دچار مشکل هستند و در آستانه نوروز سال‌جاری باید این روند اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید ترمیم‌های آسفالت شهری سرعت بگیرد، تاکید کرد: به دلیل گردشگرپذیر بودن شوشتر در آستانه نوروز باید روند موجود اصلاح شود و مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهردار شوشتر به دلیل عدم اجرایی شدن تعهدات از سوی پیمانکاران طرح جامع فاضلاب شوشتر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه فعالیت این پروژه را متوقف کرده بود.

انتهای پیام/72006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول