اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

بانک اطلاعاتی مدیریت بحران در رباط کریم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

بانک اطلاعاتی مدیریت بحران در رباط کریم تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور بعدازظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با تشکیل این بانک اطلاعاتی می‌توانیم اقدامات اساسی را به منظور ارائه خدمات در مواقع بحران بهتر انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا و با تشکیل این بانک اطلاعاتی، در مواقع وقوع حوادث و بحران انسجام و سرعت عمل دستگاه‌ها بیشتر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه باید تدابیر اساسی را به منظور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران انجام دهیم افزود: توسعه امکانات و افزایش آموزش‌ها می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر بسیار موثر باشد.

سلیمان‌پور با بیان اینکه با اجرای برخی از طرح‌ها امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث منجر به فوت در شهرستان رباط کریم بودیم خاطرنشان کرد: با شناسایی بسیاری از مسائل حادثه‌ساز موفق شدیم روند توسعه‌ای کاهش حوادث منجر به فوت را طی سال گذشته شاهد باشیم.

وی با تأکید بر آمادگی همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای مقابله و مدیریت مشکلات احتمالی گفت: در گذشته با یک بارندگی محدود مشکلاتی به وجود می‌آمد اما امسال با تدابیر اتخاذ شده در شورای مدیریت بحران، مشکل قابل توجهی در این زمینه پیش نیامد.

فرماندار رباط کریم رفع محل‌های حادثه‌خیز شهرستان را از دیگر موادی عنوان کرد که از سوی ارگان‌های مختلف به منظور کاهش حوادث انجام شده است.

سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود بر توسعه زیرساخت‌های این شهرستان تأکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم با حوادث مقابله کنیم؛ باید زیرساخت‌های این شهرستان را نیز به‌روز کرده و به سمت توسعه ایمنی بیشتر پیش برویم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید به تأمین نیازهای جدی شهر جدید پرند نیز توجه شود.

فرماندار رباط کریم گفت: تکمیل زیرساخت‌های امدادی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در شهر پرند انجام شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول