اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

توجه ویژه رسانه‌ها به زرآباد ناشی از ظرفیت‌های بالقوه آن است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه ویژه رسانه‌ها به بخش زرآباد را ناشی از ظرفیت‌های این بخش در حوزه‌های مختلف و تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان محلی و نظام دانست.

توجه ویژه رسانه‌ها به زرآباد ناشی از ظرفیت‌های بالقوه آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، عباس نخعی صبح امروز در ادامه بازدید از شهرهای جنوب استان و همچنین شهرستان کنارک، وارد بخش زرآباد شد و از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و اجرا شده این  بخش بازدید به عمل آورد.

وی ضمن بازدید از بندر شهید رضایی زرآباد به عنوان مجهزترین بندر صیادی کشور  اظهار داشت: خدمات نظام در زمینه شیلاتی و صیادی در منطقه چابهار و کنارک بی‌نظیر و غیرقابل توصیف است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در بازدید از اراضی کشاورزی زرآباد، از موج‌شکن جدید روستای «جد» زرآباد که آماده بهره‌برداری است نیز بازدید به عمل آورد.

نخعی در ادامه از تأسیسات صنعتی این بخش، از محور اصلی کنارک ـ زرآباد به جاسک و بزرگترین پل استان سیستان و بلوچستان به نام «رابچ» در زرآباد  بازدید کرد.

وی در این بازدید بیان داشت: پل رابچ جزو طرح‌های مهر ماندگار بوده که مشکل اعتباری آن در حال برطرف شدن است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های شهرداری زرآباد هم بازدید و خدمات ارائه شده در این بخش و نظارت بر حسن انجام این پروژه‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد.

در این بازدید معاون استاندار را غلامرضا سندگل مدیرکل شیلات، ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب، نصرالله چاری مدیرکل آبفای روستایی، حمید قزوینی مدیرعامل آب منطقه‌ای به همراه معاونان این اداره کل، مسئولانی از آموزش و پرورش، تجهیز و نوسازی مدارس استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کنارک همراهی می‌کردند.

شهردار جدید زرآباد معارفه شد

با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان طی مراسمی در جمع شورای اداری بخش زرآباد ضمن تقدیر از خدمات عبداللطیف بارانی شهردار سابق زرآباد، درویش بلوچ‌نیا به عنوان شهردار جدید زرآباد معرفی شد.

نخعی در ادامه سفر خود از روستای گردشگری «درک» بازدید و توجه ویژه رسانه‌ها را به بخش زرآباد ناشی از ظرفیت‌های این بخش در حوزه‌های مختلف و تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان محلی و نظام دانست.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول