اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی سراوان خبر داد

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی سراوان از به دام انداختن قاچاقچیان و کشف بیش از 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، عباس نظافتی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تاکتیک‌های مؤثر عملیاتی علیه قاچاقچیان موفق شدند در 48 ساعت گذشته از خروج مقادیر قابل توجهی مواد سوختی از کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مأموران این هنگ مرزی در این عملیات موفق به توقیف 25 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و دستگیری پنج نفر از قاچاقچیان شدند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: مرزداران موفق شدند در بررسی و پاکسازی خودروهای توقیفی مقدار 33 هزار و 860 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

نظافتی با اشاره به اینکه قاطعانه با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر برخورد می‌شود گفت: تشدید اقدامات کنترلی در برخی مناطق که حضور نیروهای مرزی تا کنون به علت شرایط خاص طبیعی و جغرافیایی کمتر به چشم می‌خورد آغاز شده و برخورد با متجاوزان به حریم امنیتی مرز به صورت جدی در دستور کار مرزبانی قرار دارد.

وی خطاب به قاچاقچیان و سودجویانی که سلامت اقتصادی و اجتماعی را هدف گرفته‌اند افزود: قاچاقچیان باید بدانند نقطه امنی برای فعالیت‌شان در نوار مرزی منطقه وجود ندارد و تجاوز به حریم امنیتی ممنوعه هزینه زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/75002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول