اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری جشن 1400 نفری فجرآفرینان وحدت آفرین در زرآباد

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ فجرآفرینان وحدت آفرین با حضور یک‌هزار و 400 نفر در شهر زرآباد برگزار شد.

برگزاری جشن 1400 نفری فجرآفرینان وحدت آفرین در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، جشن بزرگ فجرآفرینان وحدت آفرین پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف و قبایل به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سال ورزشی زرآباد برگار شد.

در این مراسم گروه تواشیح الغدیر از زاهدان، گروه هنری برتر کشوری از اصفهان، گروه موسیقی سنتی بلوچستان به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین در حاشیه این جشن بزرگ، نمایشگاه صنایع دستی، محصولات کشاورزی و نمایشگاه انقلاب برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار، کنارک و نیکشهر نیز در این مراسم ضمن بر شمردن تاریخی از انقلاب و دستاوردهای قیام امام خمینی (ره) به مصادیقی از وحدت بین شیعه و سنی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رضا غلامی گفت: شیطنت‌های امروز غرب و آمریکا در سوریه نه برای دفاع از حقوق مردم بلکه برای محافظت و حمایت از صهیونیست‌ها است.

فرماندار کنارک هم در این مراسم ضمن اشاره به تحولات انقلاب و یکپارچگی مردم و نظام در مواجهه با مشکلات اظهار داشت: پیروزی انقلاب مرهون وحدت ملی و همچنین وحدت بین شیعه و سنی بوده است و دشمن همیشه به دنبال ایجاد اختلاف و فتنه بوده است که همیشه با حضور به موقع مردم زیر پرچم ولایت و رهبری با شکست مواجه شده‌اند.

سید حسن سجادی افزود: خدمات نظام در بخش زرآباد پس از پیروزی انقلاب ستودنی و پروژه‌های اجرا شده در این بخش بی‌نظیر است.

بخشدار زرآباد نیز در ادامه مراسم با تبریک ایام دهه فجر گفت: انقلاب ما فرهنگی است و دشمن نیز در این سال‌ها پس از عدم موفقیت در عرصه‌های سخت و نظامی به دنبال آسیب رسانی فرهنگی و ایجاد شکاف در جامعه است.

مجتبی شجاعی بیان کرد: خوشبختانه بیداری و بصیرت الهام گرفته از مکتب انقلاب و راهنمایی‌های رهبری همواره این نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرده است.

در این مراسم بزرگ، حدود 500 نفر از بانوان منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/75002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول