اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

اجرای طرح تشدید بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طرح تشدید بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی در سراسر استان سیستان و بلوچستان از اول اسفندماه به اجرا درآمد.

اجرای طرح تشدید بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، مسعود فیروزکوهی اظهار داشت: این طرح در سراسر استان از تاریخ ابتدا اسفندماه جاری توسط بازرسان حوزه نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی اجرایی شده است.

وی افزود: اجرای طرح تشدید بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی به منظور دستیابی مصرف کنندگان و هم استانی‌های عزیز به مواد غذایی و بهداشتی سالم و با کیفیت در آستانه ورود به سال جدید در سطح استان از از اول اسفندماه توسط بازرسان این حوزه به اجرا درآمده است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت: همشهریان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن 1490 (مرکز اطلاع رسانی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی) اعلام و یا به شماره‌های 09151934513 (زاهدان)، 09156055338 (خاش)، 09156737476 (سراوان)، 09156740981 (چابهار)، 09156370097 (ایرانشهر) 09307740737 (کنارک) پیامک کنند.

انتهای پیام/75002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول