اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

تقویت صنعت مس‌ سیستان و بلوچستان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تقویت صنعت مس از سوی دولت، این استان را متحول می‌کند.

تقویت صنعت مس‌ سیستان و بلوچستان را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود میری ظهر امروز به همراه عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان زاهدان و هیئت همراه در بازدید از معدن مس چهل کوره زاهدان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت عدالت محور به فعالیت در آمدن ظرفیت‌های پنهان استان در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی افزود: توانمندی‌های این استان در بخش معدن کمتر مورد توجه بوده است و دولت مصمم به فعال کردن آن با کمک بخش خصوصی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معدن مس چهل کوره بخش نصرت‌آباد شهرستان زاهدان 36 درصد پشرفت فیزیکی داشته و همچنین برای 250 نفر شغل ایجاد شده است.

میری در ادامه بازدید از روند اجرایی بزرگراه زاهدان ـ نصرت‌آباد ـ بم بر تسریع در انجام و برطرف شدن مشکلات برای اتمام این پروژه تأکید کرد.

وی ضمن بازدید از این پروژه از قسمت‌هایی که روند اجرایی به کندی انجام می‌گرفت بازدید و در پایان در محل تجهیر کارگاه مؤسسه سیدالشهداء با پیمانکار، مشاور، ناظر و کارفرما نشستی برای تسریع در اجرای پروژه داشت.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با پیگیری کارفرما و با اضافه کردن تجهیزات و وسائط نقلیه سنگین بیشتر، شاهد رشد چشمگیر این پروژه باشیم.

بزرگراه زاهدان ـ نصرت‌آباد ـ بم به طول 205 کیلومتر و دارای هفت قطعه است قطعه اول به طول 41 کیلومتر از زاهدان به سمت نصرت‌آباد با پیشرفت 75 درصد، قطعه دوم به طول 30 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 10 درصد، قطعه 2/ب به طول 85/30 که در حال تجهیز کارگاه است.

مبلغ هرینه شده تاکنون 122 میلیارد ریال که اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه 194 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی کل پروژه 4.13 درصد است.

انتهای پیام/75002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول