اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های مهر ماندگار راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: علی‌اکبر محرابیان روز گذشته از بزرگراه ایرانشهر ـ بمپور، تقاطع غیرهمسطح ایرانشهر بمپور و بزمان بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید مقرر شد 10 میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق مشارکت به بزرگراه ایرانشهر ـ بمپور اختصاص و همچنین باقیمانده اعتبارات تمامی پروژه‌های مهر ماندگار جنوب سیستان و بلوچستان به زودی اختصاص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تا کنون 22 میلیارد تومان برای بزرگراه ایرانشهر ـ بمپور بدون احتساب مطالبات پیمانکاران هزینه شده و برای باقیمانده محور 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

کرد ادامه داد: کل محور 20 کیلومتر است که 14 کیلومتر آماده بهره‌برداری است و یک لایه آسفالت بیندر آن انجام شده است و هم اکنون در حال نصب علائم برای جدا سازی باندهای رفت و برگشت هستیم.

وی گفت: دو لایه آسفالت کامل، ایجاد روشنایی، احداث پل‌های عابر پیاده و ادامه شش کیلومتر باقیمانده بعد از تقاطع غیر همسطح به طرف بمپور اقدامات بعدی است که در این محور اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این محور 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: این محور به نام شهید «ولی‌فتح مردای» با هدف روان سازی ترافیک ورودی ایرانشهر به بمپور و کاهش  صددرصدی تصادفات رخ به رخ در طول مسیر در حال احداث است.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول