اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفته است

نصب 13 هزار و 800 عدد علائم اخطاری در جنوب سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در 9 ماهه نخست سالجاری 13 هزار و 800 عدد علائم اخطاری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی برای جلوگیری از تصادفات و ارتقاء ایمنی راه‌ها نصب شده است.

نصب 13 هزار و 800 عدد علائم اخطاری در جنوب سیستان و بلوچستان

عزیز‌الله درخوش امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای ارتقاء ایمنی راه‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان اجرای هزار و 200 کیلومتر خط کشی سرد، 60 کیلومتر اجرای شیار های لرزاننده، تهیه و نصب علائم ضروری در 15 تقاطع حادثه‌خیز، ساماندهی 90 منطقه محدودیت سرعت، بخشی از اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ و نگهداری از علائم ایمنی راه‌ها و در راستای جلوگیری هدر رفت هزینه‌های صرف شده 420 کیلومتر ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها، تعیین تابلوهای اطلاعاتی تایید کننده مسیر (کیلومتر شمار) به تعداد 50 تابلو در راه‌های منطقه انجام گرفته است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از تصادفات و تامین ایمنی راه‌ها آشکار سازی کم هزینه 52 دماغه پر تصادف با استوانه و بشکه ایمنی، نگهداری 100 درصد شبکه رادیویی در طول مسیر و 138 عدد ایمن سازی حفاظ‌ها در منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/75005/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول