اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس نتیجه داد

پرواز به سمت عتبات عالیات از خراسان جنوبی برقرار شد

خبرگزاری فارس: در پی گزارش‌های خبرگزاری فارس از روند پروازهای عتبات عالیات خراسان جنوبی این پروازها مجدد از سر گرفته و برقرار شد.

پرواز به سمت عتبات عالیات از خراسان جنوبی برقرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در تاریخ دوم اسفند‌ماه جاری تعداد چهار کاروان با تعداد 120 زائر عتبات عالیات قرار بود با پرواز شرکت هواپیمایی ایرلاین به عتبات عالیات اعزام شوند که به دلیل لغو پروازهای این شرکت این پرواز کنسل و زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی چند روزی را بلاتکلیف ماندند.

اعزام زائران جامانده از پرواز ایرتور با پرواز شرکت هواپیمایی هما

این تعداد زائر عتبات عالیات استان بعد از کنسل شدن پرواز ایرلاین قرار شد با پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور اعزام شوند که با تلاش استانداری، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و اداره کل حج و زیارت خراسان جنوبی مقرر شده تا این زائران در تاریخ سیزدهم اسفند‌ماه جاری با پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) به عتبات عالیات اعزام شوند.

خبرنگار فارس در این راستا گفت‌و‌‌گویی را با مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی انجام داده که به شرح زیر است.

عذرخواهی مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از زائران عتبات عالیات

ابوالفضل نوفرستی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند ضمن عذرخواهی از زائران عتبات عالیات خراسان جنوبی از طرف شرکت هواپیمایی ایرتور اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های استانداری، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و اداره کل حج و زیارت خراسان جنوبی قرار شده تا این تعداد زائر در تاریخ 13 اسفند‌ماه جاری به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی ضمن تشکر از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) به منظور عهده‌دار شدن اعزام زائران خراسان جنوبی به عتبات عالیات گفت: اعزام زائرانی که قرار بود با پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور به عتبات عالیات اعزام شوند در تاریخ مذکور توسط شرکت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) اعزام می‌شوند.

برقراری پرواز هفته‌ای به مقصد بغداد از خراسان جنوبی

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی متذکر شد: چنانچه زائری تمایل به اعزام در این تاریخ نداشته باشد چند روز قبل از اعزام به مدیر کاروان اطلاع‌رسانی داشته باشد.

نوفرستی در ادامه از برقراری هفته‌ای یک پرواز به مقصد بغداد از سیزدهم اسفند‌ماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده از این استان خبر داد.

وی افزود: زائرانی که در سامانه عتبات عالیات استان ثبت‌نام کردند از فردا هشتم اسفند‌ماه جاری می‌توانند با حضور در دفاتر خدماتی زیارتی سطح استان نسبت به انتخاب کاروان مدنظر خود اقدام کنند.

زائران عمره خراسان جنوبی نسبت به اعزام خود از هشتم اسفند اقدام کنند

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از زائران عمره که از اولویت یک تا 280 هستند و تاکنون موفق به ثبت‌نام در کاروان‌های زیارتی نشدند می‌خواهیم از فردا هشتم اسفند‌ماه به دفاتر خدماتی زیارتی استان مراجعه و نسبت به اعزام خود اقدام کنند.

============

گزارشی از ابوذر اربابی

============

انتهای پیام/69003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول