اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم:

300 دانشجوی قمی به حج عمره مشرف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم از اعزام 300 دانشجوی قمی به حج عمره خبر داد.

300 دانشجوی قمی به حج عمره مشرف می‌شوند

محمدتقی حاج‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سهمیه 15 هزار نفری برای اعزام دانشگاهیان کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دانشگاهیان از 21 فروردین به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی، توجیهی به منظور معرفی مدیر، روحانی و معاون کاروان پس از تعیین زمان اعزام کاروان‌ها برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان استان در قالب دو کاروان 136 نفری مجرد و 125 نفر متأهل اعزام می‌شوند و بر اساس بخشنامه سال جاری دانشجویان متأهل می‌توانند در صورت تمایل یک فرزند را همراه خود ثبت‌نام کنند.

کمبود سهمیه برای اعزام به حج عمره

وی با اشاره به کمبود سهمیه اعزام در حج عمره گفت: امسال 5 هزار نفر از دانشگاهیان قمی در پایگاه اطلاع‌رسانی مربوط به اعزام حج عمره ثبت‌نام کردند که از این تعداد 300 نفر اعزام می‌شوند.

حاج‌ابراهیمی خاطرنشان کرد: جلساتی در زمینه معارفه و آشنایی برای چگونگی دریافت ارز و دوره‌هایی در زمینه مناسک، احکام و آشنایی با مناطق مختلف عربستان برگزار می‌شود و سی‌دی‌ها و کتاب‌های لازم در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت: در خصوص سهمیه عتبات مشکلی نداریم بنابراین از اوایل سال آینده اعزام دانشگاهیان به عتبات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78003/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول