اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد عتبات عالیات شوشتر خبر داد

اهدای77 خشت طلا برای ایوان امام علی(ع) توسط مردم شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شوشتر از تامین 77 خشت طلا برای بازسازی ایوان طلای امام علی(ع) خبر داد.

اهدای77 خشت طلا برای ایوان امام علی(ع) توسط مردم شوشتر

محمد زمان یزدانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از 77 خشت طلا برای بازسازی ایوان طلای امام علی(ع) اهدا شده است.

وی درباره میزان خشت‌های تعهد شده از سوی شوشتر افزود: از سوی شوشتر قرار بود 600 خشت طلا برای بازسازی ایوان طلای علوی تامین شود.

یزدانیان با اشاره به اینکه مردم شوشتر در این باره همکاری زیادی انجام داده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم شوشتر با اهدای وجوهات و نذورات در این باره هزینه ساخت 53 خشت را به صورت نقدی پرداخت کرده‌اند.

مسئول ستاد عتبات عالیات شوشتر با اشاره به نقش بانوان در تامین این خشت‌ها تاکید کرد: بانوان شوشتری با اهدای 240 گرم طلا معادل 240 میلیون ریال به ستاد عتبات عالیات اهدا کرده‌اند که این وجه معادل هزینه تهیه 24 خشت طلاست.

وی افزود: مردم شوشتر در ایام محرم کمک‌های بسیار زیادی انجام داده‌اند و در این باره میزان وجوهات پرداخت شده در این ایام قابل توجه بوده است.

یزدانیان با اشاره به اینکه دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شوشتر راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: دفتر ستاد عتبات عالیات در شوشتر راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند نذورات خود را برای بازسازی این ایوان طلای علوی به دفتر ستاد پرداخت کرده و رسید دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه طلاها به نجف ارسال می‌شوند، افزود: طلای اهدایی عینا به نجف ارسال شده تا برای کار در ایوان طلا ذوب شوند و هیچ تبدیل و معادل سازی در این باره انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در اهدا کنندگان هر کس هزینه یک خشت طلا را تامین کند سند افتخار اهدای خشت طلا را از ستاد بازسازی عتبات عالیات دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول