اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد

بازسازی 3 پروژه کاظمین با کمک مردم خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد عتبات عالیات استان خراسان جنوبی از بازسازی و توسعه سه پروژه حرم امامان در کاظمین خبر داد و گفت: هزینه پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

بازسازی 3 پروژه کاظمین با کمک مردم خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی محمدی چهارشنبه‌شب در جلسه ستاد عتبات عالیات و در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات به منظور جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی حرم امامان شیعه در کشور عراق که توسط اشغالگران و وهابی‌ها تخریب شده اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی ادامه داد: عشق و علاقه و ارادت خاص مردم به اهل‌بیت(ع) به امر بازسازی و توسعه حرم امامان شیعه ستودنی است که هر ساله با پیشگامی در کمک به عتبات عالیات در اجر معنوی آن شریک می‌شوند.

محمدی با اشاره به رتبه اول استان خراسان جنوبی در کشور در جمع‌آوری کمک‌های مردمی به عتبات افزود: مردم شهرستان بشرویه علیرغم مشکلات مالی، خشکسالی‌ها و تورم اقتصادی در حد توان خود به عتبات کمک کرده و از نظر جذب کمک‌های مردمی سال گذشته شهرستان بشرویه رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته فرهنگیان و دانش‌آموزان بشرویه با واریز 2 میلیون و 500 هزار تومان بیشترین همکاری و کمک را به عتبات داشته و طی دو ماهه سال جاری نیز یک میلیون و 158 هزار تومان جمع‌آوری شده که در مجموع مبلغ 3 میلیون و 808 هزار تومان از آموزش و پرورش بشرویه به حساب عتبات عالیات واریز شده است.

وی ایجاد فضای مناسب و دریافت خدمات رفاهی را ضروری دانست و افزود: با توجه به حجم وسیع زائران به حرم امامان بازسازی و توسعه فضاهای مذهبی احساس می‌شود.

محمدی از بازسازی سه پروژه حرم امامان در کاظمین خبر داد و گفت: تاکنون چهار پروژه در کاظمین و دو پروژه در کربلا به همت مردم ایران به اتمام رسیده و در کاظمین بازسازی و توسعه سه پروژه با هزینه 3 میلیارد و500 میلیون تومان پیش‌بینی شده که با جذب کمک‌های مردمی این امر نیز محقق خواهد شد.

وی اذعان کرد: توفیقی که اکنون نصیب ملت ایران شده باید بر اساس توانمندی از این خوان الهی توشه خود را برداشته و برای  ذخیره آخرت خود سبقت جوییم که این مهم، برنامه‌ریزی ادارات و نهادهای شهرستان بشرویه برای جذب کمک‌های مردمی را می‌طلبد.       

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول