اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای 160 پروژه توسط ایرانیان در عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی گفت: پرچم و علم ما ایرانیان، اهل بیت(ع) هستند.

اجرای 160 پروژه توسط ایرانیان در عتبات عالیات
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی محمدی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان فردوس اظهار داشت: با شکل‌گیری ستاد عتبات عالیات، محبت‌هایی که در جوهره انسان‌ها نسبت به اهل بیت (ع) وجود داشته عینیت پیدا کرده است.
وی از اجرای بیش از 160 پروژه توسط ایرانیان در عتبات مقدسه خبر داد و افزود: توسعه حرم‌های مقدس یکی از ضروریات فعلی است که توسط ایرانیان طراحی و فاز نخست آن نیز آغاز شده است.
محمدی تصریح کرد: خراسان جنوبی به لحاظ نسبیت با امام هشتم (ع)، توجه خاصی به کاظمین دارد و در حال حاضر تعداد سه پروژه با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد تومان در کاظمین اجرا می‌شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی احداث مجمع خدماتی امام حسین(ع) و احداث بیمارستان 120 تختخوابی را از جمله اقدامات ایرانیان در عتبات مقدسه عنوان کرد.
محمدی یادآور شد: استان خراسان جنوبی با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان در اجرای این دو پروژه سهیم است.
وی شهرستان فردوس را برترین شهر استان خراسان جنوبی در رابطه با کمک به بازسازی عتبات عالیات معرفی کرد و گفت: طرح‌های بسیار خوبی در فردوس اجرا شده است که این طرح‌ها به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شده است.
محمدی افزود: ماه محرم از جمله ماه‌هایی است که در آن عشق و معرفت به اهل بیت (ع) بیشتر از سایر ایام موج می‌زند و باید از این فرصت در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات بیشترین استفاده را کرد.
امام جمعه شهرستان فردوس نیز گفت: نور آسمان‌ها و زمین خداوند است و انسان‌ها برای خروج از تاریکی و ظلمت باید به نور خدا متصل شوند و این جز با تمسک به اهل بیت (ع) امکان پذیر نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی افزود: هر اندازه بیشتر به اهل بیت(ع) عشق بورزیم، تسلیم ما در برابر اهل بیت(ع) بیشتر می‌شود. با عشق به اهل بیت(ع) شرایط برای بهره‌گیری از فرامین الهی و حافظان دین بهتر می‌شود.
امام جمعه فردوس یادآور شد: ستاد عتبات عالیات نمادی از عشق به اهل بیت(ع) است و شهرستان فردوس نیز تاکنون از جمله شهرهای موفق در رابطه با بازسازی عتبات عالیات بوده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول