اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه خبر داد

اعزام دوازدهمین کاروان نیرو به عتبات عالیات از بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه گفت: به منظور کمک به بازسازی عتبات عالیات، دوازدهمین کاروان نیرو از شهرستان بشرویه عازم عراق شد.

اعزام دوازدهمین کاروان نیرو به عتبات عالیات از بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام نیرو از شهرستان بشرویه به عتبات عالیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نیروها شامل استاد کار، سنگ‌کار و کارگر ساده است که به صورت افتخاری به مدت 45 روز برای بازسازی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان بشرویه ارادت خاصی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) دارند و در سال‌های گذشته نیز در کمک به بازسازی عتبات عالیات و اعزام نیروی افتخاری جوان برای بازسازی حرمین شریفین پیشگام بوده‌اند.

کمک 521 میلیون ریالی مردم بشرویه به عتبات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه افزود: این کاروان دوازدهمین کاروان نیرو از این شهرستان است که به همراه جمعی از استادکاران و کارگران از شهرستان‌های بیرجند، فردوس، سرایان و آیسک در امر معنوی بازسازی عتبات عالیات مشارکت می‌کنند.

حدادیان عنوان کرد: میزان کمک‌های مردمی و خیران شهرستان بشرویه برای بازسازی عتبات عالیات از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 521 میلیون و 416 هزار ریال بوده است. 

وی تصریح کرد: با نیت خیر مردم، شهرستان بشرویه در سال گذشته مقام دوم کمک به بازسازی حرمین شریفین و بارگاه منور امامان معصوم(ع) را در سطح استان خراسان‌جنوبی کسب کرد.

اهدای 52 قطعه خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه از اهدای 52 قطعه خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات از این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این خشت‌های طلا 208 میلیون ریال برآورد شده است.

حدادیان اضافه کرد: همچنین 13 قطعه طلا به ارزش 45 میلیون و 796 هزار ریال به عتبات عالیات اهدا شده است.  

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول