اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با فارس خبر داد

‌ساخت زیباتر گنبد طلای حرم امامین عسکریین(ع)‌/‌بهره‌برداری ‌تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از اتمام کار بازسازی حرم امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامرا تا پایان سال جاری خبر داد.

‌ساخت زیباتر گنبد طلای حرم امامین عسکریین(ع)‌/‌بهره‌برداری ‌تا پایان امسال

حسن پلارک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بازسازی حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا در حال انجام است.

وی در ادامه به ساخت گنبد بارگاه نورانی امامین عسکریین(ع) اشاره کرد و افزود: گنبد طلای حرم امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) به صورت کامل و زیباتر از گذشته ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به زودی کار پرده‌برداری از گنبد طلای حرم ملکوتی امامین عسکریین‌(ع) در شهر سامرا انجام خواهد شد.

پلارک ادامه داد: بر اساس آنچه قرارداد ما برای بازسازی حرم مطهر این دو امام همام در سامرا ساخت صحن اصلی این بارگاه ملکوتی تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اضافه کرد: البته از سوی مسئولان حرم شریف امامین عسکریین(ع) کاشی‌کاری و طلاکاری ایوان‌ها نیز به ما واگذار شده که آن هم در 4 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پلارک در پاسخ به سوالی در خصوص آماده سازی ضریح این امامان معصوم(ع) نیز گفت: ساخت این ضریح مطهر در حال انجام است و امیدواریم در شهریور ماه سال 1392 به پایان برسد.

وی ابراز امیدواری کرد کار بازسازی و نصب ضریح جدید امام هادی‌(ع) و امام حسن عسکری‌(ع) در نیمه دوم سال آینده به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 72008/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول