اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

مشکلات مجتمع گلخانه‏ای روستای اسفناج برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به احداث مجتمع گلخانه‏ای روستای اسفناج گفت: مشکلات مجتمع گلخانه‏ای روستای اسفناج برطرف شود.

مشکلات مجتمع گلخانه‏ای روستای اسفناج برطرف شود

عباس راشاد امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طبق مقررات فاصله احداث مجتمع گلخانه از روستا باید 500 متر باشد.

وی با اشاره به پیگیری لازم برای رفع مشکلات، افزود: فاصله فعلی روستا با مجتمع گلخانه‏ای 550 متر است و فاصله کمی با فاصله تعیین شده در مقررات دارد.

فرماندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای اخذ مجوزهای لازم این گلخانه، یادآور شد: برای اخذ مجوز نیاز به 14 استعلام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 12 استعلام صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر پاسخ استعلام محیط زیست هستیم. 

راشاد با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاه‏های اجرایی برای برطرف شدن مشکلات احداث و اجرای این گلخانه، اظهار داشت: تلاش لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

فرماندار زنجان با بیان اینکه اکثر گلخانه‏ها معمولاً در داخل روستا احداث می‌شود، افزود: رعایت فاصله تعیین شده در این روستا نیاز به همکاری مسئولان دارد.

وی به پرونده‏های توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: در شهرستان زنجان پرونده‏های توسعه کشاورز به بانک‏های عامل معرفی شده است.

عودت 382 پرونده از بانک سپه

راشاد با اشاره به ارسال پرونده‏های توسعه کشاورزی به بانک سپه در شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: متاسفانه 382 پرونده ارسالی به این بانک عودت شده‏ است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه پرونده‏های ارجاع شده به بانک سپه بیشتر با مشکل مواجه شده است، افزود: وثیقه، ارائه فاکتور و دیگر مورد از جمله مشکلات موجود بوده است.

وی خواستار اقدام بانک‏های عامل از شیوه‌نامه بانک‏های کشاورزی شد و ادامه داد: بانک‏های عامل با رعایت آئین‌نامه‏های داخلی خود اقدام به بررسی طرح‌های توسعه کشاورزی می‏کنند.

راشاد ادامه داد: ملاک قرار دادن مقررات داخلی توسط بانک‏های عامل موجب کند شدن روند ارائه تسهیلات شده و مواقعی آن را با مشکل مواجه کرده است.

طبق شیوه‌نامه ابلاغی باید تنها 10 درصد توسط متقاضی آورده شود

فرماندار زنجان با بیان اینکه طبق شیوه‌نامه ابلاغی باید تنها 10 درصد توسط متقاضی آورده شود، افزود: با توجه به عدم رعایت این موارد آورده متقاضی به 20 درصد رسیده است.

وی خواستار تعامل و همکاری جدی بانک‏های عامل شهرستان زنجان شد و گفت: امید است با همکاری‏های لازم مشکلات کاهش یابد.

راشاد به موضوع اطلاع‌رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: باید در خصوص اطلاع‌رسانی تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول