اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آشتیان:

مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آشتیان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور چاره اندیشی کنند.

مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره اندیشی کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل خاتمی‌نژاد در در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز آشتیان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند؛ همه مسئولان باید همت خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار ببرند.

وی ضمن دعوت مسئولان به وحدت رویه و اتحاد و یکپارچگی، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید در  یک راستا و با برنامه‌ریزی تلاش خود را برای حل گره‌ها و مشکلات اقتصادی مردم و کشور متمرکز کنند و ثبات اقتصادی را بر کشور حاکم سازند.

خطیب جمعه آشتیان بیان کرد: مسئولان باید با دوری از شعار زدگی، توجه بیشتری به اقتصاد امروز کشور داشته باشند زیرا در این شرایط اقشار ضعیف اجتماع آسیب جدی می‌بینند.

خاتمی‌نژاد افزود: وظیفه مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقاد و نظارت است ولی باید طوری عمل شود که دشمنان از آن سوء استفاده نکنند و نباید موجب شادی آنان شویم.

وی با اشاره به قیام مردم بحرین علیه ظلم و استبداد، بیان کرد: با وجود تمام کشتارها و ظلم و جور حکومت آل خلیفه، حامیان پشت پرده این رژیم هم به این نتیجه رسیده‌اند که عمر حکومت آل خلیفه به سر رسیده است.

امام جمعه آشتیان رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به اعتبار مکتب اهل بیت(ع) توانسته است در مقابل ابر‌قدرت‌ها بایستد و بر قله‌های رفیع جهان دست‌ یابد.

وی در ادامه با تبریک پیروزی‌های تیم کشتی ایران افزود: جوانان ایران اسلامی باید با توسل به ولی عصر(عج) همواره در بالاترین رتبه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی قرار گیرند و بر افتخارات ایران اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام/87003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول