اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند تلاش همه آحاد جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: باید همه پای کار بوده و در زمینه رفع مشکلات و همچنین توسعه و ارتقای سطح آموزشی کشور تلاش کنیم.

رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند تلاش همه آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش فقط بحث دانش‌آموزان را نداریم، گفت: والدین دانش‌آموزان و تمام افراد خدمات‌رسان نیز درگیر بحث آموزش هستند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: به همین علت باید همه پای کار بوده و با همت و همدلی در زمینه رفع مشکلات و همچنین توسعه و ارتقای سطح آموزشی کشور تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مجمع خیرین شهرستان ابهر از افتخارهای استان محسوب می‌شود، ابراز داشت: این مجمع طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را در دست اقدام دارند.

رفیعی با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب در زمینه جذب کمک‌های مردم خیر برای استفاده در امور خیریه اظهار داشت: فرهنگ هبه و هدیه یکی از فرهنگ‌های بارز و ارزشمند مردم کشور ایران است که امیدواریم زمینه‌های لازم برای جذب کمک‌های بیشتر مردم فراهم شود.

فرماندار شهرستان ابهر فرهنگ احسان و نیکوکاری را پایه و اساس تمامی فرهنگ‌های دینی و مذهبی عنوان کرده و ابراز داشت: حرکت‌های این‌چنینی یک نوع عشق درونی است.

وی با تأکید بر لزوم ولایت‌مداری و حفظ وحدت و همدلی تمامی آحاد جامعه بیان داشت: امروز حفظ و تقویت وحدت اسلامی و ملی از ضروری‌ترین امور کشور است که همگان باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

رفیعی تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت غیور ایران هستند که در این رابطه تمامی آحاد جامعه باید با حرکت در مسیر ولایت، این توطئه‌های را خنثی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

رفیعی به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان ابهر حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری موثر دانست.

وی با بیان اینکه اتصال جهاد اقتصادی به حمایت از کار و تولید ملی در تقویت جایگاه اقتصادی کشور نقش مهمی خواهد داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

گفتنی است احداث هنرستان شبانه‌روزی گروه صنعتی هوا یار در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع از شهریور سال گذشته آغاز شده و در 3 هزار و 200 مترمربع دارای 12 کلاس، کارگاه، آزمایشگاه و خوابگاه است.

همچنین‌ پروژه خیّرساز 16 کلاسه آقای مطهری در محوطه هنرستان فنی شهید بهشتی دارای 2 هزار و 400 متر زیربنا بوده و در سال‌جاری مورد افتتاح قرار گرفت.

مدرسه مرحوم صالح کرد بچه به متراژ 2 هزار و 200 مترمربع یکی دیگر از طرح‌های خیّرساز است که عملیات احداث آن از سال 88 آغاز شده است.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول